Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bra på Kjekstad GK!

Jørgen

over 24 år siden

Jørgen

Var å spilte en runde på Kjekstad 28/6 og jeg må si at her var det virkelig forbedringer!! De aller fleste greenene var helt nydelige! Det var ikke særlig mye å skryte av for 3 uker siden, men nå var det virkelig bra! 2-3 greener har litt igjen og spesielt nr. 17 som trenger mer tid (blir den i det hele tatt bra i år? Det virker som det er en eller annen sykdom på den?) Fairwayene bærer preg av at det ble lagt ned vanningsanlegg i fjor høst med bare partier langs siden på fairway, men dette er GUR og ballen kan droppes ut. Ingen problem. Kjekstad kan anbefales for de som er i området!

starter`n over alle startere

over 24 år siden

starter`n over alle startere

Joa, green nr. 17 kommer seg stadig den, blir bedre og bedre for vær dag som går. Per dags dato mener jeg i alle fall at den er spillbar, så sant man ikke ser den i forhold til de andre greenene og tenker at "dette går ikke!" da putter man dårlig uansett kvalitet.

Denne greenen er ganske ny og da Tunrappen ikke har satt seg i den enda, har den slitt med og overleve isbrann og soppangrep som den er blitt utsatt for de siste årene.

Jeg tror greenen vil bli ganske fin om ikke så alt for lenge!

Kjekstad fan

over 24 år siden

Kjekstad fan

Som regel er Kjekstad i bra stand, og den kommer til og ha åpent til midten av November hvis det ikke kommer snø.
Og det er mye lenger en andre klubber i område har.

Per Chr.

over 24 år siden

Per Chr.

Det ser vi meget frem til. Litt langt å reise, men kortere enn til Sverige!

baron blod

over 24 år siden

baron blod

Var og spilte kjekstad idag, og den var i grei stand. Greenene begynner og bli lit slitene. Det er noen flekker her og der, men den er abslutt spillbar.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her