Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tips til golf i påsken?

Cav

over 20 år siden

Cav

Vi er 4-5 stk som ønsker å reise et eller annet sted i påsken for å spille golf, men har dessverre ikke hatt anledning til å planlegge dette lang tid i forveien.

Hvilke alternativer anbefaler dere? Skottland, Danmark, Spania, andre?

Hvis noen i tillegg har nyttige "reiselinker" jeg kan sjekke hadde jeg satt pris på det

-Cav

Hullien

over 20 år siden

Hullien

Innesvingen på Losby har topp forhold......

AlbaTrost

over 20 år siden

AlbaTrost

Ryanair fra Sandefjord til Milano, leiebil, masse golfbaner, topp forhold.

Rændy

over 20 år siden

Rændy

Regner med at Larvik åpner i påsken som vanlig. Greie forhold på sommergreener. Har selv dratt mye til sverige i mars tidligere år og du må du minimum dra til Halmstad for å finne noe bedre gressforhold på denne tiden.

Ellers er vel Skottland og Danmark gode alternativer der våren er kommet noe lengre..

fredde

over 20 år siden

fredde

Vi er en stor gjeng som drar til Skottland i slutten av April. Har vært der før også (i mai). Kan anbefales på det sterkeste, men i mars vil vel kanskje Milano være et varmere alternativ.
For mer info om skottlands tur:
www.ruff-fairway.com (Ikke kommersiell)
Fredde.

golf

over 20 år siden

golf

Larvik åpnes garrant IKKE!

Rændy

over 20 år siden

Rændy

Larvik har åpnet til påske de siste 5-6 årene, så hvor golf har info fra lurer jeg på. I tillegg har det vel vært den mildeste vinteren i manns minne.

Temmelig sikker på at Larvik åpner lørdag 19 eller torsdag 24 mars i påsken.......

Ernie Ho

over 20 år siden

Ernie Ho

Rændy: Har du sett på kalenderen, påska kommer tidlig i år!!

For de som vil til varmere strøk. Prøv www.spanskan.com. Reiste med de i februar til Alicante. Billig, topp service, bra baner. Ble møtt på flyplassen av Spanskans representanter. Leiebil klar og de loset oss opp til leiligheten ved Bonalba GC. Hadde tee times på tre forskjellige baner på fire dager. Du velger baner og overnatting, Spanskan ordner resten.

Anbefales på det sterkeste.

Rændy

over 20 år siden

Rændy

Ernie: Har du sett ut i vinter ? Spilte turnering 8 januar i Larvik.

Banen har åpnet rundt 20 mars flere år, jeg er medlem.

Larvik-medlem

over 20 år siden

Larvik-medlem

Sjekk www.larvikgolf.no.

Ser visst bra ut!

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Hva f... er det som skjer her i Stavanger? Det er jo 15 cm snø og snøstorm ute. Etter å ha spilt sommergreener i januar, har vi vært plaget med frost i februar, og nå dette!
De kan nok bare trekke tilbake denne lovnaden:
http://pub.tv2.no/TV2/storm/article347115.ece

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Se også: http://www.solastranden.no/index2.cfm?artid=14080
Er det slikt over på Østlandet også??

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her