Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Styr unna Pula Golf på Mallorca

HIO

over 20 år siden

HIO

Etter å ha bestillt en restplass med Ving og full av forventning til å spille golf igjen og på Europatourbanen Pula golf ble vi ordentlig skuffet, Denne banen er under ombygging og er så godt som uspillbar.
Dette var en stor skuffelse av Ving å ikke opplyse om og derfor gjør jeg det.
Det er nok av bra baner i området og Capdepera, Canyamel og Vall´Dor er bedre enn Pula i utganspunktet og service og priser er upåklagelige.
Så nå er de som leser dette og skal reise til Mallorca advart.

Haakon

over 20 år siden

Haakon

Flott innspill!

En gruppe juniorer drar med Ving til Mallorca i dag, og har nå fått skiftet fra Pula til Canyamel.

Phil M.

over 20 år siden

Phil M.

De som reiser hit må vel se dette som en 'totalpakke', med golf og ....., 'the name says it all'.

HIO

over 20 år siden

HIO

Det er riktig det du sier, Phil.....Men det er jo lov å opplyse om dette. Ingen golfere er tjent med å spille på en byggeplass. Dessuten sparer man ingenting med disse pakkene.
Jeg spilte Alcanada, Capdepera x 2 og Canyamel. Dette kostet totalt 225 euro og omregnet i n.kr vil dette være på ca. 1800,-.

oli

over 20 år siden

oli

Kan du spesifisere litt nærmere hvor uspillbar den er? Skal nemlig dit i slutten av mars hvor planen er å spille på Pula. Mulig den er blitt bedre da!?!

HIO

over 20 år siden

HIO

Den er jo ikke direkte uspillbar men de bygger om noen hull. Dette medfører at det bl.a spilles 2 hull med vintergreen og i tillegg står det banearbeidere og maskiner som er i bruk rundt omkring på banen.(Det var slik 17-20/2 og de er helt sikkert ikke ferdige i slutten av mars heller. Det kan jeg garantere.) Dette gjør at noen hull er forkortet og at det går meget tregt i og med at sikkerheten for banearbeiderne prioriteres.
Hvis jeg var deg ville jeg avbestillt Pula og heller spillt på Alcanada. (som ligger ca 1 times kjøring unna) Denne banen er ihelt topp stand og er meget bra. I tillegg har du Capdepera , Canyamel og Vall`dor som ligger i en radius av 30 min med bil fra Pula. Disse banene er både bedre og billigere. Det er bare å ringe ned til hver enkelt bane og bestille. Jeg skal også nedover en tur i slutten av mars igjen og har bestillt pr.tlf på de enkelte banene jeg skal spille.

BFH

over 20 år siden

BFH

Kostet det noe å få byttet bane??? Vi reiser nedover på torsdag

HIO

over 20 år siden

HIO

Du må avbestille golfpakka hvis du har kjøpt av Ving. Dette bør de kunne gjøre for dere hvis dere legger frem at de selger ett produkt som ikke er 100% bra.
Det er bare for deg å ta en tlf til Pula og Ving for å få dette dokumentert.

oli

over 20 år siden

oli

har snakket med Ving i dag, og de visste ingenting om det. De skulle sjekke med golf-vertene der nede, men trodde ikke at det stemte. Hvordan er kvaliteten på banen ellers? Snakker vi om 2 hull? Ille nok det men..

HIO

over 20 år siden

HIO

Kvaliteten er bra den.....Men skal jeg reise langt ned i Europa for å spille golf så skal jeg ha så høy kvalitet som mulig. Golpakke eller ikke.

Jeg hoppet på en restplass og da fikk jeg ikke bestillt golfpakke.
Men min ¨hovedtur¨ i slutten av mars har jeg avbestillt pakka etter å ha pratet med Ving og til svar fikk jeg at de ikke visste noe. Jeg fortalte hva slags byggearbeider som ble gjort og da sa de at de skulle opplyse dette til andre som ringte. Hun het Sissel tror jeg. (Ikke 100% sikker på navnet)

HIO

over 20 år siden

HIO

Jeg må bare preisere at jeg ikke har noe som helst ønske om å ¨lure¨ noen som helst. Jeg er ute etter at vi som reiser utenlands ikke må la seg selge av det turoperatørene selger oss og at vi skal stole blindt på dette.
Vibeke Stensrud var også der nede samme helg og hun og hennes følge fortalte akkurat det samme som jeg nå gjør.

oli

over 20 år siden

oli

ok. takk for info. må nok pese disse ving-menneskene litt tror jeg.

BFH

over 20 år siden

BFH

Fikk svar fra Ving i dag.Vi får tilbud om andre baner når vi kommer ned til Mallorca.Ombookingen skjer der.Svaret kom fra Sissel Lande.
Har hørt at Ving har eierandeler i Pula,så da er det jo litt rart at de ikke har hørt om ombyggingen.........................
Er det noen som har spilt Vall D`Or??

HIO

over 20 år siden

HIO

På mallorcagolf.info opplyses det at det er vintergreener på hull 2-3-11 og 15 på Pula golf. Men hvis noen har vært der nede denne uken så kan de vel fortelle oss andre som skal nedover hvordan det står til med Pula og de andre banene?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her