Magga
Er en nybegynner som har spilt 2 sesonger og som trenger litt hjelp til kølle valg. Tok grønt kort i juni fjor sommer og spilte meg ned til hvit kort før sesongen var over. Det har blitt en del spilling og jeg tenkte jeg skulle bytte ut mine gamle G-Sport køller...
Vet at det er veldig mange som sier at det å gå til en pro er det beste, men har egentlig ikke lyst til å utnytte en golfshop for så å handle i USA.
Skal over sjøen i påskeferien og trenger litt gode innputs. (Har prøvd Forgan Flx og Rac HT og var egentlig veldig fornøyd med begge.)
Kjøpe bra med en gang ? Max pris 8000. for 5-sw + kanskje en 5 (og kanskje en 3 Wood.)
Kom gjerne med forslag i alle prisklasser og hva jeg egentlig har bruk for.
Hadde satt utrolig pris på om det hadde vært noen som kunne svare meg.
24 år. 185høy. Slår ca 150m m/6 jern.
Vet at det er veldig mange som sier at det å gå til en pro er det beste, men har egentlig ikke lyst til å utnytte en golfshop for så å handle i USA.
Skal over sjøen i påskeferien og trenger litt gode innputs. (Har prøvd Forgan Flx og Rac HT og var egentlig veldig fornøyd med begge.)
Kjøpe bra med en gang ? Max pris 8000. for 5-sw + kanskje en 5 (og kanskje en 3 Wood.)
Kom gjerne med forslag i alle prisklasser og hva jeg egentlig har bruk for.
Hadde satt utrolig pris på om det hadde vært noen som kunne svare meg.
24 år. 185høy. Slår ca 150m m/6 jern.