Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FBR Opens publikum

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

Hvorfor må amerikanere skrike og gnåle så sinnsykt mye? Syns det er hakket usmakelig måten de får bælje på FBR Open. En ting er å lage entertainment som amerikanerne elsker, men syns det passer dårlig i golf. Bu-ing av dårlige slag på hull 16 velter magesekken min.

Ernie

over 20 år siden

Ernie

Jeg syns det er helt på sin plass. Hvis ikke spillerne tåler publikum så er de ikke mentalt sterke nok.

I fotball må de ta cornere mens tilskuerne kaster ting på dem. Bare vent til golf blir det samme...

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

Tja joda. Man skal kunne takle press. Men golf er i høyeste grad en mer mental sport. Det ligger også tradisjoner som gentlemansport i dette. Jeg håper virkelig vi ikke får fotballpublikum i golf - og ikke tror jeg det heller.

TK

over 20 år siden

TK

Golf er en gentlemannssport og amerikanerene er vel vanligvis ikke utpregede gentlemen. Der borte er vel alle triks tillatt så sant man ikke blir oppdaget.
Når fotball utvikler seg til det overfornevnte blir dette en rølpesport og det ønskes heller ikke i fortball, med bøter til hjemmelaget osv når det blir oppdaget..

Halvdan

over 20 år siden

Halvdan

Dersom det blir mye bråk og buing gjør det ikke så mye på konsentrasjonen som on det er helt stille og en stakkar nyser mens man er i baksvingen med putteren......

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

The FBR is famous for the attitude of the spectators. The players have said that they like playing there as it is a gimmick and that as long as it is only once a year they don't mind it.

Phil Mickelson loves the 16th.

Brian

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Ustreit å bue ut / psyke ut Kevin Na (til fordel for PM).

H

over 20 år siden

H

De applauderer konsekvent greentreff og buer på green-bom. I tillegg klarer de jo å holde munn før slagene.
Det er helt likt for alle, tror ikke der er noe forsøk på psyking av enkelte spillere

Bjarne

over 20 år siden

Bjarne

Som Bobby Peru sier, de bua på Kevin Na selv om han traff greenen.. han var jo hele 10 meter (cirka) unna hullet. Usmakelig attitude. Lurer på hva som feiler folk når kameraet passerer forbi dem. Roping og gauling av en annen verden.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her