Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Taylor Made RAC - Glatte grep

Bonden Kjell Magne Vik

over 20 år siden

Bonden Kjell Magne Vik

Jeg har kjøpt med Taylor Made RAC OS, men synes grepene på køllene er mye glattere enn mine gamle køller.
Er det noen som kjenner køllene og som har noen tips om hva man kan gjøre for å få de mindre glatte?

Jonny

over 20 år siden

Jonny

Kjenner ikke RAC men har fått mine egne grep noe "ruere" eller mindre glatte ved å rubbe de forsiktig med sandpapir. Kan ikke garantere at dette går med alle typer grep...

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Er køllene nye, så klag.
Er de brukte, så er grepene naturlig nok slitte og bør skiftes.
Kjøp:
- gode grep til 30 kr stykke hos bla. nettogolf.com
- en rull med tynn dobbelsidig teppetape
- en liten flaske white sprite

For instruksjon les her:
http://www.golfworks.com/article_display.asp?ArticleID=175
...og mange andre steder.

Det er veldig enkelt å gjøre dette selv og køllene føles som nye etterpå, men husk å være litt forsiktig med kniven hvis du har grafith skaft.

Lavida

over 20 år siden

Lavida

Er de brukte, kan det gjøre underverker med noe så enkelt som en god omgang med varmt vann, skurekost og Zalo.

Hvis du ikke er fornøyd, er det bare å bytte ut skiten. Når du skriver at de er glatte, er vanlig årsak at gummien har tørket. Ikke rot det til med sandpapir. I golf er nye grep den billigste moroen.

Bonden Kjell Magne Vik

over 20 år siden

Bonden Kjell Magne Vik

Hei igjen,

Det er helt nye køller.
Grepene er ikke av gummi, men av et skumgummi-lignende (foam) materiale.

Marius Bjørnstad

over 20 år siden

Marius Bjørnstad

Hei!

Vask grepene dine, gjerne med zalo. Skyll med varmt vann og tørk med et godt håndkle.

Skulle dette alikevel ikke hjelpe, kontakt shopen du kjøpte køllene så skal vi ordne nye grep.

Mvh
Marius Bjørnstad
TaylorMade adidas Maxfli Golf

Taylormade fan

over 20 år siden

Taylormade fan

Siden vi er inne på tm..
Lurte på når lt2 køllene er og finne i norge og hva prisen på de eventuelt blir?
HAr tm køller, men skal supplere med de i år.
Pluss så hadde jeg en tm R7 driver, men der gikk hodet dundas. Så har bestemt meg for R5 isteden..

Marius Bjørnstad

over 20 år siden

Marius Bjørnstad

Hei TaylorMade fan!

LT2 er tilgjengelig nå, hør med proshoper som har åpent.

Pris 8 jern stål: 7495,-

Hodet gikk dundas på r7 driveren din?

Mvh
Marius

Tom

over 20 år siden

Tom

Hei Marius.
Siden vi har en Leverandør her lurte jeg på hva du/bransjen mener om golf handel på internett?. På denne og andere sider snakkes det mye om hvor billig og hvor du skal shoppe. Siden det er så store besparelser å handle på nette kommer det ikke til å bli mindre med årene. kunne vert spendene å hørt hvordan dere tenker.

taylormadefan

over 20 år siden

taylormadefan

Takk for infoen om lt2 køllene.. Gleder meg til og prøve de og kanskje kjøpe de.
R7 driver ble knust ja. En kompis som gjorde en ekstra prøvesving når jeg skulle opp på tee og traff hodet mitt.. shit happens...

ole gregert terjesen

over 20 år siden

ole gregert terjesen

Hei Marius

Hva vil prisen være på nye RAC OS2 set i stål for 8 jern i proshopen

veggiss

over 20 år siden

veggiss

Taylormade fan: du kan plukke opp lt 2 på ebay for 3000 spenn, ubrukt. legger du på mva og frakt ender du på ca 4000. da har du spart 3500 spenn i forhold til norske villedende priser. veil pris på disse køllene retail i usa er $749, dvs ca 4700 spenn.

Marius: er det ikke litt drøyt på bruke 10gangern på dollarkursen for å få norske priser nå som dollaren står i 6.3? greit nok når den lå på 8-9kr, men nå blir det for drøyt.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

ole gregert: de går for 2500 på ebay, tipper veil pris i norge er 5999 ellerno.

ole gregert terjesen

over 20 år siden

ole gregert terjesen

veggiss, jeg ser også at du får disse for ca 500 USD for 8 køller i settet.
derimot synes jeg det hadde vært hyggelig og marius ville si noe om norsk pris og kanskje hva de hadde tenkt å gjøre med dette.

Det er også rimeligere i mange andre land enn USA slik at det er Norge som har en utfordring ??

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her