Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billige og bra hoteller ved golfbaner

Gary Hogan

over 20 år siden

Gary Hogan

Jeg reiser ofte på golfturer rundtomkring til Frankrike, Spania, UK, USA, Østerrike, osv.

Som oftest legger jeg opp reiseruta, booker hoteller og leiebil osv via internett.

Men det irriterer meg at ofte så ligger det et like bra hotell attmed det jeg har booket der jeg kunne ha bodd for halve prisen. Dette er hoteller som oftest ikke ligger ute på internett, og er umulig å finne for den som ikke er lokalkjent.

I denne tråden ønsker jeg at de som har vært ute på golftur og funnet et billig og bra opplegg legger det inn her. Hotellnavn, avstand til flyplass, navn på golfbane, pris, osv.

Og hva jeg mener med billig er hoteller til 2-300kr natta per person......

Gary Hogan

over 20 år siden

Gary Hogan

Jeg kan jo begynne selv:
Like ved Rouen i Frankrike er det en golfklubb som heter Golf du Vaudreuil. Det er en nydelig naturskjønn flat parkbane av meget god kvalitet.
http://www.golfduvaudreuil.com
Midt på golfbanen ligger det et hotell der det koster fra 250-450kr pr ROM (ingen tillegg om man er to eller 3 på rommet.)
De som bor på hotellet betaler bare halv greenfee (ca 150 kr).
Hotellet er ikke på internett, men telefon er +33 (0) 232 590 294.
For å komme dit kan man fly til Paris (1t30min fra CDG, eller med lavprisselskapet Basiq Air til Rotterdam (4.5t med leiebil)
Stort billigere får du ikke golfferie i Europa.

Fredde

over 20 år siden

Fredde

Vi bodde på et sted som het Rebetz. De hadde egen golfbane tilknyttet hotellet. Betalte 1000 pr. pers for 4 netter i en flott leilighet. Flott bane Greenfee 51 Euro for hotellets gjester (day pass), men lite/ikke noe uteliv. Flere fine baner i området. Ligger vel 6 mil nord for Paris. 30km fra flyplassen i Beauvais. www.rebetz.com

Vært i Skottland et par ganger. Bodd på Bed and Breakfast til 25 pund natta. Golf pass (6 runder) koster 75-80 pund. Flybillet får man for ca 1000 inkludert bag.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her