Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva vil vi lese om i Norsk Golf

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Hvamed å gi en positiv tilbakemelding om hva vi ønsker å lese om - istedet for å si hva som er galt.

Jeg tror at de som sittre sentralt er så kjent med alt som foregår at de glemmer at de fleste ikke aner noe om hva som skjer.

Hva med en presentasjon av Coaching systemet.

Hva med å presentere strategien for forbundet, slik at vi reeelt kan være med i diskusjonen.

Hva med å følge hver enkelt av proffene våre på og utenfor banen, vise treningsopplegg, osv.

Grundige reportasjer fra de enkelte konkuransene, ikke bare de i det sentrale østland.

Fortsettelse av treningstipsene fra proffene. Gjerne med Video-oppfølging på WEB'en.

Oppfølging av de unge lovende, slik at vi kan se hva framtiden vil bringe.

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Gode poeng!

Jeg vil som "bruker" ellers gjerne vite om golfpakker rundtom, linker til gode golfsider, banebesøk og en grundigere terminliste for turneringer for middelhavsfarergolfere mellom HCP 10 og 20!

Dilter

over 20 år siden

Dilter

Personlig har jeg alltid likt banebesøkene til Birdie, Par og Bogey og så gjerne at de kom både oftere og ble gitt mer plass.

Ping Zing

over 20 år siden

Ping Zing

Bedre baneprestenasjoner, også reportasjer om student priser i golf klubber i de forsjellige byene i norge pluss utland, mange sliter med å finne bane når de studerer hjemme fra osv, treningsprogrammer(dag for dag program) i tekst, Diet program (dag for dag program)

Dette hadde vært intressant

eller hva?????

Gary Hogan

over 20 år siden

Gary Hogan

Det ville være fint med mye mer stoff fra forbundet.
Møtereferater, bestemmelser om lokale regler, repotasjer fra landslagssamlinger, økonomi, prosjeter, kurser,
informasjon om personellbevegelser i organisasjonene, portretter av ledere og ikke minst flere portretter av unge og gamle lovende og gode golfspillere.
Norsk Golf kan aldri konkurrere med dagspresse og internett om nyhetsstoff.

Ben Palmer

over 20 år siden

Ben Palmer

Veldig enig med Gary Hogan!! Forbundsledelsen er lønnet av den vanlige golferen, og bør derfor være mye mer åpen mot medlemmene. Kunne personlig også tenkt meg en forklaring på hvorfor plutselig en amatørcoach begynner å ta ut profflaget for damer til World Cup....??

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Skal Norsk Golf være forbundets talerør, eller skaldet være vakthunden som på medlemmenes vegne følger opp at alt er som det skal være.

Er medlemmene enig i at våre penger går til Proff-satsing?

Etter det jeg forstår er det ansatte fra forbundet som stadig vekk er med for å hjelpe proffene. Slike ting bør diskuteres åpent i bladet.

Ben Palmer

over 20 år siden

Ben Palmer

Det ser ut som (for en gang skyld) at alle er enige om dette temaet. Nå er det stilt en rekke spørsmål, og da kan vi jo bare sende (golf)-ballen videre til NGF og se om de (for en gang skyld...) akter å svare.

Gary Hogan

over 20 år siden

Gary Hogan

Swinger har et meget godt poeng, men jeg tror ikke Norsk Golf skal gjøre annet enn å være en informativ kanal.
Slik det er nå vet gressrota bortimot ingenting av hva som forgår i golfstyret.
Jeg heller dithen at styret i NGF har levd en tilbaketrukket luksustilværelse uten at de har behøvd å prestere annet enn å holde seg selv i live. I min uvitenhet skjønner jeg ikke hva vi har dem for.
Ved å åpne virksomheten for publikum, vil de måtte levere varer for pengene, ellers blir det leven i klubbene og på grasrota.

På spørsmålet om pengene våre skal gå til proffsatsing eller ikke, vil jeg bare si at det er bedre at de går til proffsatsing enn at de går til internt sløseri og ingenting.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her