Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf i Scotland i mars

Ole Greger

over 20 år siden

Ole Greger

Fått tilbud om å være med på en ukes golftur til Prestwick, Troon, Glasgow området uken før påske`(ca 15 mars)er det noen som har erfaringer med å spille golf så tidlig i dette området og evt. kan dere anbefale noen bra baner fortrinnsvis med moderat pris ??

kili

over 20 år siden

kili

Har spilt i Scotland i månedsskiftet april/mai. Det var i de midtre strøk (Perth) og nordover til Inverness og østover ut til Banff. Forholdene var på det tidspunktet varierende, men OK. Du skal i hovedsak finne banene i grei stand, men må forvente at de virker litt "slitne" siden gressveksten ikke er allverden. Mattekrav finner du vel nesten bare på St.Andrews(?).

Du skal på vestkysten. Ukjent terreng for meg, så jeg nøyer meg med et generelt råd: Kle deg godt...

:-)

efter det jeg har sett. I mars

Brian Phillips

over 20 år siden

Brian Phillips

Playing the courses that you are playing are all links courses and you will have no problem at all with the standard of grass on them. You will get problems with drainage in any Scottish inland course at that time of year.

Many of the links courses in that area will have reasonable prices at that time of year.

I would not recommend playing an inland course though.

Brian Phillips.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Kjøp vindtøy og doble hansker ;-)

ping zing

over 20 år siden

ping zing

Denne fant jeg tilfeldig før i dag... sinnsykt bra side.. alle baner i U.K. Også link til Hjemmesider for de klubber som har det..

http://uk-golfmaps.com/uk/map219.html

Gary Hogan

over 20 år siden

Gary Hogan

Zing, det der er beste golfguiden jeg har sett.
Noen som vet om noe tilsvarende fra USA eller Canada.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her