Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Spaniatur - tips?

Ola

over 20 år siden

Ola

Hei!

Reiser til Malaga på onsdag. Første gang medbrakt golfbag. Har funnet baner i div andre innlegg, men er det noen som har andre praktiske tips de vil dele?

Takk!

Fast Player

over 20 år siden

Fast Player

Skal også nedover snart og trenger også tips. Det jeg kanskje er mest redd for er å havne i en av de norske koloniene. Er det noen som vet om noen hyggelige spanske landsbyer som er ikke er overbefolket av turister? Veien til Valderama finner jeg nok...

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Bruk www.golf-service.com for bestilling av tee-time på de anlegg de har avtale med.

Baser transport på leiebil, og sjekk kart FØR du setter hjula ut på veien.

Ernie

over 20 år siden

Ernie

Fooore har et godt poeng når det gjelder kart og veier. Selv har jeg opplevd flere ganger og med forskjellige kart at veinummerne (som f.eks. E18 eller R7 her i Norge) ikke stemmer overens med virkeligheten. Det er også veldig dårlig skiltet enkelte steder når man kommer utenfor hovedveiene.

En annen ting kan være å ta med cash til banene for å betale green fee. Jeg har faktisk vært borti et par relativt "store" baner som ikke tar kredittkort i Spania.

Ola

over 20 år siden

Ola

Takk for gode tips. Vi bruker allerede Golf-Service til å booke starttider og har leiebil. Dårlig merking skulle tilsi at det er litt lurt å være tidlig ute:-) Cash til greenfee hadde jeg heller ikke tenkt på.

Spørsmål: Er greenfee for en runde eller en dag? Dvs kan vi spille to runder på samme greenfee?

Ellers kan jeg anbefale denne linken til alle som ønsker reisetips:
http://forum.golf.se/viewtopic.php?t=7263&highlight=golfresemanual

OLa

carstenfl

over 20 år siden

carstenfl

Greenfee er stort sett alltid for én runde, men hør med Golf-Service om de kan tilby dagsfee.

Ellers vil støtte tidligere uttalelser om kart, det kan være en skiltjungel der nede. Et godt tips er at alle avkjørsler fra motorveiene er kilometrert, adressen/veibeskrivelsen er ofte oppgitt med denne kilometeren.

God tur!

XXXX

over 20 år siden

XXXX

Selv brukte jeg Golf Spain, betalte med kredittkort og fikk tilsendt voucher til de forskjellige banene. Sjekket beliggenheten på ankomstdagen og hadde ikke noe problem på spilledagene.
Bruker det samme opplegget i år (mars).
Gleder meg!

b

over 20 år siden

b

GOD TUR
......... fra en som begynner å bli misunnelig og lengter etter sommer ..........

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her