Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fornebu

Ruki

over 20 år siden

Ruki

Jeg har lyst til å ta en tur til Fornebu i helgen for å teste driving rangen, men leser flere steder at det er lange køer. Derfor har jeg ofte blitt hjemme istedenfor.

Er det noen her som kan bekrefte/avkrefte om at det alltid er lange køer på driving rangen på Fornebu i helgene?
Tar gjerne imot tips om tidspunkter hvor det ikke er så mye folk der?

Mvh
Ruki

golferboy

over 20 år siden

golferboy

Har ikke vært der i helgene, men på hverdager går det greit. Jeg har vært der ca. 16-tiden på hverdager hvor det er nok av plass.

ole gregert

over 20 år siden

ole gregert

Jeg var der søndag formiddag og det var ikke fullt

Birdie

over 20 år siden

Birdie

Har trenet der 2 ganger i uka til alle mulige tider. Det lengste jeg har ventet er 10 min.

Bobby Peru

over 20 år siden

Bobby Peru

Samme erfaring her - har aldri ventet på plass.
Er der som regel etpar timer før stengetid og starter med nærspill - og der er det som regel aldri noen (maks 5 på puttinggreenen).

Donald

over 20 år siden

Donald

Kommer nok an på når du er der ,ja. Var der ca1845 i går - kaos. Ble bedre etter 19 , (færre juniortreninger) men fortsatt noe venting kl 20.
på søndag var jeg der ca kl. 14 -også lang kø. Velg enten tidlig eller seint...

Haakon

over 20 år siden

Haakon

Min erfaring er at det er lang kø og småkaos på ettermiddagen, men det blir bedre senere på kvelden som Bobby Peru sier. Har ikke vært på Sandaker i vinter, men på Grini har det vært god plass de gangene jeg har vært der. Det er imidlertid ikke helt det samme som Fornebu.......

Donald

over 20 år siden

Donald

På Grini er det helt tomt - bortsett fra på simulatorene....

H

over 20 år siden

H

Var på Fornebu i kveld mellom 18 og 19 og måtte vente litt på ledig matte.
Tok meg en kaffe mens jeg ventet.
Det som er noe dumt er de som har sikret seg en matte, trener litt og lar utstyret ligge igjen for å "holde av matta" mens de prater med kameratene. Mange juniorer som gjør dette. Da blir det jo noe dårlig utnyttelse av anlegget.

Middelsvingeren

over 20 år siden

Middelsvingeren

De som sier at det ikke er kø på hverdager kan ikke ha vært der på onsdag. Mellom 17-19 var samtlige matter opptatt, mange som ventet og langt mer enn halvparten av mattene var forhåndsreservert.

veggiss

over 20 år siden

veggiss

det er best å komme før kl 16, eller etter kl 20, mellom de tidspunktene er det ofte juniortrening, og mange firmaer som har reservert matter.

Erik

over 20 år siden

Erik

Nei nå må det bli slutt.........
Vil de ha kunder så må prisen hvere halvert !!!!!!!!
'Er du ikke enig elller hva ?
NJaAa

Peder Hagen

over 20 år siden

Peder Hagen

Nå må de tenke på de unge.
Det ser ikke slik ut.
Med de prisene så får de i hvertfall ingen kunder.
De må gjøre om prisene slik at vi kan betale, å ikke bruke opp alt vi har for å slå et slag golf.
Er dere ikke enige???

veggiss

over 20 år siden

veggiss

det er akkurat det de får, faktisk for mange kunder på kveldstid synes jeg. har opplevd å vente en halv time på matte flere ganger der.

jeg var også skeptisk til prisene i starten, men nå som jeg har begynt å bruke meg av tilbudet blir jeg mer og mer fornøyd med både stedet og servicen der, så jeg betaler gladelig 1 kr ballen på rangen.

golferboy

over 20 år siden

golferboy

enig..

så lenge det er plenty av kunder der og få andre steder som kan tilby samme tilbud (tenker da på driving-rangen spesiellt), sier det seg selv at prisene holder seg oppe.

Tom

over 20 år siden

Tom

Sjekket prisene på sandaker i det siste?. Gjør seg kansje med et besøk der?

qwe

over 20 år siden

qwe

Sandaker??
Er det Golfsenter der også nå??

GUR

over 20 år siden

GUR

Det ligger på Torshov, men i Sandakerveien 24c, derfor er det mange som kaller det Golfsenteret på Sandaker..

Tom

over 20 år siden

Tom

Ja det er et fint senter der. Høyt under taket men ikke like langt. Men det er noen utslag matter som jeg synes er lange nok. Har ikke sjekket prisene men jeg dra ditt for å slå baller eller simelator. Har bare vert på Fornbo å titta. Flott sted men ikke vert ekstra turen ut den andre vegen om man bor på andre siden byen synes jeg. PS: Synes Proshoppen er mye bedere i Sandaker en på fornebu om man skal shoppe noe før en sesong eller reise. Ta en titt.

Curtis Weird

over 20 år siden

Curtis Weird

Litt på siden, men er det noen som kan bekrefte at det er drivingrange i manglerudhallen. Jeg har hørt rykter om 70m?

Jonny

over 20 år siden

Jonny

Noen som kan bekrefte at rangen er 100 meter som de reklamerer med på Fornebu ? Er det målt fra innerst i pro shopen til ute på snarøyaveien ? For meg virker det som 70 meter...mitt vanlige nærspillslag som går 70 meter går hele tiden i veggen og det er med range baller

Boggie

over 20 år siden

Boggie

Tror det er målt fra veggen (bak mattene). Så 80 - 85 m kanskje...
Uansett det beste vi har rundt Oslo....

Ernie

over 20 år siden

Ernie

Du må slå på skrå... Da blir det over 100 meter ;o)

Tom

over 20 år siden

Tom

Du må jo huske at det er en hall. Den er buet og ikke spes høy på andere siden. Hadde vert fint om de hadde snudd hallen slik at vi kunne slått på tvers. Da hadde den blidt lang og fin. Ikke like mange utslag men lang. =;-)

Jonny

over 20 år siden

Jonny

Enig i at det er vesentlig bedre enn andre steder, men når de reklamerer med 100 m bør det være 100 meter og ikke 75 meter.

Jeg har altid likt sandaker men å komme tilbake dit etter å ha trent på fornebu var helt verdiløst. Feedbacken fra slagene var bare 1/3 del av hva du får på fornebu. 30-40 meter til veggen er ikke nok så man rekker ikke å se slaget sitt skikkelig.

Skal sandaker overleve må de snu seg rundt omgående og finne en annen strategi. det er lite folk der nå og mindre vil det bli. Jeg ser to muligheter. De kan øke ambisjonsnivået, slå ut noen vegger for å få lengre range med færre matter og kanskje satse mer på de beste similatorer. De kan redusere ambisjonsnivået og prisnene vesentlig og bli et lavkostalternativ.

Hvor mange gidder å betale det samme for halve morroa fremover ? Ikke jeg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her