Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ladies Europeantour i Norge

Lavida

over 20 år siden

Lavida

For endel måneder siden ble det meldt at Norge skal være vertskap for europatour damer i 2005. Bare formaliteter gjensto, ble det sagt.

Hva skjer? Renner dette også ut i sanden? Noen som vet?

Noen som vet

over 20 år siden

Noen som vet

Det blir LET. På Bogstad.

Mikkel Rev

over 20 år siden

Mikkel Rev

Når skal Miklagard begynne å arrangere storturneringer som de har skrytt på seg i mange år ?
De har ikke fått så mye som en AMA-tour turnering engang.

følgmeditimen

over 20 år siden

følgmeditimen

Hei Mikkel Rev.
Hva er problemet ditt? Hadde du fulgt med, så hadde du kanskje fått med deg at det skal være lag NM der i år?

Ha en strålende dag videre din fjott!

Storeulv

over 20 år siden

Storeulv

Og i tillegg skal du ha Amatour i juli. Og LagNM og junior LagNM 2.div. Og det kan komme mer...

Mikkel Rev

over 20 år siden

Mikkel Rev

Nei det hadde jeg ikke fått med meg. Men jeg tenkte egentlig mer i retning EuropaTour.
Ser ikke det helt store i LagNM og Ama-Tour. t.o.m. Bergen og Bjørnefjorden hadde ama-tour i fjor, og det er de to største møkka-banene jeg noensinne har spilt.

Nasse

over 20 år siden

Nasse

LagNM jah.. Litt av en storturnering må jeg si. Stor fare for at jeg heller sovneritimen.

Prikken

over 20 år siden

Prikken

Nei så leit...

Toughloose

over 20 år siden

Toughloose

Kan jo hende Miklagard vil vente med å søke Europatour til banen har satt seg skikkelig. Dessuten så er det et ganske stort apparat rundt som må være på plass, det trengs penger og noen hundretalls funksjonærer og frivillige. Kan heller ikke huske at Miklagard har ytret at de har hatt som mål å arrangere E-tour i løpet av de tre-fire første årene etter åpning av banen... Mulig jeg ikke følger med i timen men...

Kjempe

over 20 år siden

Kjempe

Helt riktig som Toughloose sier, at det kreves ekstremt mye frivillige og penger for et slikt arrangement. J
eg vet at Kungssengen har ca 1200 frivillige under Scandinavian Masters. I tilleg snakker vi om at 30-40 milloner kroner må være på plass. Når du da tar i betraktning at en gjennomsnittlig norsk golfklubb har et årlig budsjett på ca 7,5 mill..

Europatouren er nok litt større enn de aller fleste vet..

KK

over 20 år siden

KK

Hei Mikkel Rev.

Bjørnefjorden og Bergen er altså de største møkkabanene du har spilt.
Jeg savner en begrunnelse.
Hvor er du medlem?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her