Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfmessen /reiselivsmessen

Flyer

over 20 år siden

Flyer

Var tilfeldigvis innom reiselivsmessen i løpet av helgen. Å kalle det en golfmesse var å ta hardt i. Mulig jeg har tungt for det, men jeg skjønte ikke helt konseptet med å plassere golf i egen hall - jeg skjønner heller ikke hva utsyillerne ønsker å oppnå på messen. Hvem henvendte de seg til og hva var målet. NGF, noen klubber, og noen utstyrsleverandører med et par dårlige tilbud var det som var å se. Flere av standene var også ubemannet, noe som gjorde visitten "særdeles utbytterikt".
Håper ihvertfall utstillerne var fornøyd - jeg synes det var " tynn kopp te". Så til alle dere som gjerne skulle vært der, jeg kan berolige dere med at dere ikke gikk glipp av noe.

BHF

over 20 år siden

BHF

Helt enig det var noe av det dårligste jeg har stt, heldigvis hadde jeg fribillet, hvis ikke hadde jeg følt meg lurt

Dreamer

over 20 år siden

Dreamer

Jeg var på reiselivsmessa for å se på mulighetene for hus i syden, og benyttet selvfølgelig anledningen til å stikke innom golf-kroken.
Latterlig tynt, men de som var der de var i det minste der.
Men hvor er alle de andre ????
Vi må bare se i øynene at golf i Norge er ikke det helt store.
Med tanke på de to siste års debatter om kjøp av utstyr over internett og undergraving av de som driver seriøs golf-forretningsdrift i Norge så ser det ut som internett har vunnet.
Golfmessa blir ihvertfall dårligere og dårligere for hvert år.
Synd for de som i det minste prøver.....
See you in Spain

Einebærbusk

over 20 år siden

Einebærbusk

Gikk litt rundt og passerte Norsk Golf/Golferen.no. Ble snakket til av Jan Espelid, hyggelig det... men hva hadde han eller jeg å si? Det var liksom slik at han lurte på om jeg lurte på noe . Uten at han har noe han skal selge. Hva skal man egentlig lure på om Norsk golf da, man får jo bladet uansett.

Noen som vet hva intensjonen med messedeltakelsen til Norsk golf var?

Jerker Selte

over 20 år siden

Jerker Selte

Jeg stakk også innom standen til Norsk Golf og pratet med dem. De fortalte at de var der mest for å vise fram golferen.no samt at de skulle få prate både med annonsører og lesere i bladet og nettstedet. Virket som om de var ganske fornøyd med besøket på standen deres.

Middelsvingeren

over 20 år siden

Middelsvingeren

Jeg dro opp på messen med store forhåpninger, men de ble totalt knust hva golf-delen av messen angikk. Liten og uinteressant er vel de best dekkende stikkord jeg kommer på i farten... Hadde håpt å se noen nye produkter og kanskje noen pro-shoper med gode tilbud, men det var skrale greier med et par hederlige unntak.

Golf-Norge: Skjerp dere til neste år! Eller dropp messen og fokuser på happenings ute på golf-banene om sommeren.

Reiselivsmessen var imidlertid bra, fikk bl.a gode tips til den forestående golfturen til Sør-Afrika! :-)

La plage

over 20 år siden

La plage

Det beste med hele messa var golfinstruksjonsfilmen fra standen til www.proshoppen.no DET VAR MASSE GODE TIPS OG ØVELSER PÅ DENNE DVD FILMEN. Anbefales på det sterkeste.......

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her