Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

M-golf konkurs åpnet i dag

Flyer

over 20 år siden

Flyer

Kan lese på Hegnar online at det er åpnet konkurs for M-golf international i Vestfold i dag.

Kan noen bekrefte om dette betyr at eventyret er over, eller om dette dreier seg om et selskap i gruppen???

Gary Hogan

over 20 år siden

Gary Hogan

Jeg hadde lyst på bladkøller fra Mgolf i hele fjor, men så dem ikke til salgs noen steder til tross for at jeg i løpet av sesongen var innom alt som er av golfbaner og utsalgssteder på østlandet.
Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i et sett (med firm/stiff stålskaft) før de forsvinner helt ???

Tragisk at et så godt norsk golfmerke ikke er mer solgt i norske pro-shop'er.

Forøvrig er linken til Hegnar Online:
http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=170306&cat=103

Dag

over 20 år siden

Dag

Gary: Hva med å ringe eller stikke innom fabrikken i Holmestrand og se om du kan få tak i noe. Den ligger i kjelleren på Bjellandsfabrikken
Køllemakeren som jobbet der heter Tom Andersen

GH

over 20 år siden

GH

Det sto en 4-siders om Mgolf i Svensk Golf som kom i dag (til abbonenter i Norge).
Det er lett å le i etterkant. Målet til Mgolf var å være blant verdens 5 største golfmerker i 2005......

baill

over 20 år siden

baill

konkursen.no , masse mgolfutstyr til dumpingpriser, f.ex wedger til 300,-, og blades til 4000,-

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her