Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

på tide å snakke litt utstyr her...

veggiss

over 20 år siden

veggiss

er jo nesten bare mas om tregt spill, impotens og fjernmedlemskap her jo...det golf egentlig handler om er jo å bytte ut hele bagen minst 5 ganger i året :D

jeg sikler litt på ny 3 wood, og tror jeg har funnet min favoritt hos wishon 515grt, med true temper tx-90 skaft, så går det forhåpentligvis som en lek å finne greenen på andre slaget på par 5 hullene.

det er jeg trenger hjelp til er nye wedger, har en cleveland 588 nå, men er lei den, pluss at jeg vil ha nytt skaft i den. har da funnet ut at jeg heller bytter den ut, og kjøper en 52 og 56 med bedre skaft. har bestemt meg for rifle spinner skaftene, noen som har de her? ellers er jeg helt blank på hvilken wedge jeg vil ha, har siklet på smidde snake eyes 600w, wishon pcf eller feel. noen erfaringer med disse?

Tom

over 20 år siden

Tom

Hei
Enig med deg. NYTT utstyr er konge.
Bruker nok mer en gjenomsnitte på utstyr. Om jeg ikke er best så skal jeg vertfall ha best utstyr. =;-) Kjøpte ny 3 wood i fjor høst.
Cleveland Launcher. Etter å ha testet både en større titan verson mot en mindre jern verson gikk jeg for titan versonen. Må treffe ball og fairway. Ventet 1 måned men da fikk jeg med Grafalloy BLUE skafte rett fra fabrikken. Lengde fra tee er kanon, men det beste er at jeg kjenner meg mer sikker og ikke kliner til hver gang. Kjøpte også Clevelands nye CG10 wedge 56 low bounce. Nå funker den både fra sand og fairway. Hadde en stygg tendens til at kølla "spratt"opp og fløy rett over greean. =;-( Og den er så vakker. =;-) Bytter nok inn min 50 grader til våren også. Den er foresten standar bounce og kommer fortsatt til å være det. Har alderi tenkt på at skaftene i wedger har noe å si. Tror det er slik at de skal være stivest mulig for å ha "følesen".
Fås også i denne finichen. Er forelsket jeg. Faen hvor blir det av sommern??

http://www.clevelandgolf.com/proshop/wedges/cg10_black_pearl.php

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her