Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tips! Prøv den nye 18.hullsbanen på Kongsberg

B.Golfaholics

over 25 år siden

B.Golfaholics

Som Drammenser er jeg vant til å slippe mye baller i gjørmegrøftene og grønnbushen på Skoger. Ønsker å tipse alle som ikke har vært på Kongsberg at banen kan bli en hit! Spilte 9.hull i fjor og jeg var svært overrasket. Rett og slett skikkelig bra! Naturen er helt perfekt og siste hullet må være norges kuuleste avslutningshull med stort naturlig amfi for publikum.
Hadde jeg hatt råd så hadde mine medlemskroner gått til Kongsberg (idag fjernmedlem i Hemsedal).
Turen fra Drammen til Skollenborg tar kun 30 minutter en tidlig morgen (da uten UP langs veien).
Herved er tipset avlevert!

Jarle Midtskogen

over 25 år siden

Jarle Midtskogen

Kongsberg er nok helt sikkert en av de uprøvde banene som skal til pers i år. Gleder meg!

Runar Nyrud

over 25 år siden

Runar Nyrud

De 9 siste hullene åpner 17.juni. Synd du ikke har mulighet til å bli medlem nå, prisene øker snart tror jeg.

Jarle: Du får bare si fra hvis du vil ha en kjentmann i flighten.....

Jeg tror banen vil bli "kjent" for hull 10. Du slår ut fra "terrassen på klubbhuset" og hvis du skal ta snarveien over vannet må du ha en GOD drive......

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her