Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Katastrofen

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Oppfordrer alle golfere til å gi penger til feks. Røde Kors !! http://www.redcross.no

Dag

over 20 år siden

Dag

Har allerede ringt Røde Kors nødhjelpstelefon flere ganger. Om min gamle driver blir solgt går pengene til Røde Kors.

Nødhjelpsaksjoner:
Norges Røde Kors har åpnet konto 10 og givertelefon 820 43000 (kroner 100).

Redd Barna har kontonummer 8200.01.03000.

UNICEF har åpnet givertelefon 820 43 700 (kroner 100).

Kirkens Nødhjelp har katastrofekonto 100.

Leger Uten Grenser har konto 101 (nettbank 5010 05 53500).

Norsk Folkehjelp har konto 9001.05.00000.

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Dette er et meget bra tiltak av Innesvingen( for de som er i godt nok slag..):

Støtt Flomofrene i Asia

Spill golf på 1.nyttårsdag og gi et bidrag!

Alle spilleinntekter gis bort til Redd Barna. Innesvingen Østerås har inngått avtale med hjelpeorganisasjonen Redd Barna. Hele omsetningen fra 1.nyttårsdag vil bli donert bort.

Senteret er åpent fra 13.00 - 20.00. For bestilling ring 67 14 13 13 eller se linken øverst på siden

veggiss

over 20 år siden

veggiss

det jeg håper er at folk bruker litt mindre penger på fyrverkeri, og heller gir en slant av det til nødhjelp. er tåpelig å sende flere titalls millioner i lufta, når folk dør som fluer der nede.

Moses

over 20 år siden

Moses

skulle ønske jeg hadde råd til å bli usatt for en katastrofe!

Per

over 20 år siden

Per

De fleste av oss har vel råd til å bruke litt fyrverkeri og fortsatt gi til hjelpeorg. Må ikke ta jobben fra dem som selger fyrverkeri heller :)

Johnny Puma

over 20 år siden

Johnny Puma

Enig med Per! Jeg har støttet begge deler!!

Selvom hjelpeorganisasjonene har fått mer enn fyrverkeriselgerne - så har jeg lagt inn like mye hos de sistnevnte som vanlig. Ungene skjønner ikke at man skal kutte ut fyrverkeri!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her