Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfturer / Erfaringer

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Starter en tråd her. Formålet med denne tråden er å enkelt kunne få råd fra andre ang. golfturer: type jeg fixer det selv :-)

Danmark - hele landet, bosted fra "billig og bra" til slott, spillt 35 baner her.

Skottland
St. Andrews - lettere og billigere enn du tror ! ALLE bør ta seg en tur til St. Andrews: og det koster IKKE så mye som du tror !! Feks. en uke inkludert 6xGF, bil, fly, stort hus, ca. 7000 pr. pers (du kan få det mye billigere også...!)
Du kan feks. bo I ST. ANDREWS for 465 pund pr. uke !! MED PLASS TIL 8 (4 soverom). Det er 700 pr. person det.... 100 pr. natt...

Nærmere himmelen kommer man ikke !

Edinburgh- leilighet i by'n, kontakter osv.

Troon, tur i April 2005....

Jeg hjelper gjerne andre golfere med råd / tips / info / linker / bilder / osv. Du finner e-mail adressen min på min hjemmeside www.golfomania.com

golferboy

over 20 år siden

golferboy

Dårlig med svar på denne tråden synes jeg..
Må da være noen her som har vært på noen golfturer med flotte opplevelser som de ønsker å dele med andre..

Det er vinter ute og golfen virker fjernt unna.. Gi oss noe vi kan drømme oss bort i..

Selv er jeg meget happy med franske riviera. Flere fine baner og velge mellom. Monte-Carlo og St. Maxime bør spilles. Å spille i Juli/August kan bidra til større svette-ringer men funker. Lett å få spilletid ettersom få gidder å spille i varmen. Lei deg en golfcart og sørg for å ha godt med drikke.

pekka

over 20 år siden

pekka

Er det noen som har erfaringer med rimelige baner rundt Lisboa
eks Beloura evt andre

Tom

over 20 år siden

Tom

Har dere mulig heter så dra til Thailand
Har spilt på masser av flotte baner.
Ikke bare flotte baner men billig og du får med caddy. Veldig spess.
Jeg gjorde nybegynner feilen og begynte å rake i bunkern etter meg. Det var hennes jobb. Fikk masser av kjeft. =;-). Bare morsomt. De lo masse. Har bodd på resort noen ganger. Fks 2 netter og 3 runder golf med caddy og cart. Da var også frakt fram/tilbake tur fra Bangkok med. Kostet under 2000.-. Da snakker vi om Laem Chabang International Country Club tegnet av Jack Nicklaus og 27 fantastiske hull. Bruk nette å søk litt. Du vil ikke angere. Har vert i Thailand 5 ganger nå og stadig nye baner kommer opp. Neste tur blir November.
Gleder meg

Ernie

over 20 år siden

Ernie

Hoppet på uspesifisert pakketur til Algarve-kysten i Portugal sammen med en kamerat i september. Man kan selvsagt være uheldig med hvilket hotell man havner på, men vi var heldige og fikk stor leilighet i Portimao. Vi leide oss en Yaris i 7 dager og kjørte rundt og spilte forskjellige baner i området. Det er over 20 baner innenfor rimelig kjøretid så det er bare å velge og vrake.

På grunn av temperaturen er det halv pris hvis man spiller mellom klokken 11 og 15. Da er det lite folk på banene. Vi betalte ca. 2500 kroner hver for turen (inkl. leiebil) og spilte 5 golfrunder for ca. 30 euro i snitt. Blant annet spilte vi Sir Henry Cotton Championship Course, som de har spilt Portugal Open (ET) på flere ganger for ca. 40 euro.

Alt i alt en meget bra deal med fine baner og nesten alltid fint vær!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her