Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dyre DVDer fra Se og Hør

Larsp

over 21 år siden

Larsp

I flere av de siste numrene av Norsk Golf har Se og Hør markedsført DVDer fra Simon Holmes (Digital Golfschool og Golf Strategies). Kjøp en av DVDene til 349 eller begge for 648. I tillegg kommer oppkravsgebyr. Dette minner mer om å prøve å lure oss golfere/forbrukere enn å tilby et nødvendig produkt. Produktet i seg selv er det selvsagt ikke noe feil med. Prisen for BEGGE DVDene på internett, oppkravsfritt og uten mva forøvrig er ca 330 kroner med dagens 11,80-kurs for pundet, altså ca halve prisen. Se og Hør, skjerp dere!

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Ang. DVD'r. Jeg har veldig gode erfaringer med:

Sendit.com = stort utvalg av både DVD og VHS. Kan få opp KUN golf som kategori (kjekt...)

http://www.greenumbrellashop.co.uk/acatalog/index.html = Utvalg av alle type sportsfilmer. Også golf kategori. Her kan du også bestille en flott brosjyre gratis (kun golf bøker/filmer/dvd'r'/kalendere).

På www.randa.org (klikk på "shop) har man også litt.....

Jeg har handlet fra disse (flest fra sendit.com) og har aldri hatt problemer. Jeg pleier alltid å bestille en film av gangen slik at summen blir mindre enn tollgrenser....

Jan E. Espelid

over 21 år siden

Jan E. Espelid

Prisen i Norge på Simon Holmes DVD-er lik anbefalt utsalgspris fra produsenten av DVD-ene. I følge produsenten i Finland er prisen den samme i alle land hvor DVD-ene selges.
At DVD-ene er å få kjøpt på internett til en pris som er lavere enn innkjøpsprisen høres merkelig ut. Jeg vil være takknemlig om Larsp kan sende meg en mail med url-en til nettstedet som selger Simon Holmes DVD-er.

Jan E. Espelid
Sjefredaktør Norsk Golf / golferen.no

Even

over 21 år siden

Even

Det er jo bare å søke på linkene som Runar la inn.
Her: http://www.sendit.com/video/item/7000000085009 18 pund

Ole

over 20 år siden

Ole

Kan du kommentere denne prisforskjellen Jan E. Espelid ?

Er det et annet produkt som tilbys via http://www.sendit.com/video/item/7000000085009 - eller er det noen som prøver å lure godtroende nordmenn til å betale dobbel pris.

Olle

over 20 år siden

Olle

Lure???

Det er vel ikke snakk om luring, de tilbyr et produkt til en gitt pris, så er det vel opp til hver enkelt å vurdere om det er for dyrt eller ikke.

Jan E. Espelid

over 20 år siden

Jan E. Espelid

Om det er et annet produkt som tilbys på sendit.com (www.sendit.com/video/item/7000000085009 ) kan jeg ikke si med sikkerhet, men det er definitivt et annet cover enn på den DVD-en som selges gjennom Norsk Golf og golferen.no. (se www.golferen.no/wip4/detail3.epl?id=60054 og trykk på linken til Digital Golf School et stykke ned i teksten).
Uten å ha sett versjonen som selges gjennom sendit.com, kan det virke som om det materialet er eldre. Ref bl.a. bildet av Seve Ballesteros på forsiden av sendit-versjonen. Så vidt meg bekjent ligger samarbeidet mellom Holmes og Ballesteros mange, mange år tilbake i tid.
For øvrig er prisen på Digital Golf School gjennom Norsk Golf/golferen.no lik produsentens anbefalte utsalgspris, som er lik i alle land DVD-en selges.

Ole

over 20 år siden

Ole

Takk for raskt og godt svar.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her