Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dunhill Championship

Thor Divel Jr.

over 20 år siden

Thor Divel Jr.

Ikke ofte vi kan følge tre nordmenn på touren.....kan ikke huske sist....har det skjedd før?

Fra i morgen kan vi følge Østfoldgutta på Leopard Creek!! Hvordan går det?

Jan Are går ut 7.45 i spann med Hernan Rey og Ian Kennedy.

Øyvind går ut 7.55 sammen med Gareth Davies og ikke ukjente Paul Bradshaw.

Mr Brovold går sammen med Michael Lamb og Peter Jespersen kl 12.25.

Gleder meg!!

Curtis Weird

over 20 år siden

Curtis Weird

Tipper siste (og eneste) gangen det skjedde var i West of Ireland i 1999. Haugsrud, Nielsen og Bjørnstad var med, ingen klarte cutten. Håper det går bedre nå....

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Vi får krysse fingrene!

Dette blir hett!!

Dette er sakset fra hjemmesiden til Sunshine Tour kjører sammen med E-tour på denne turneringen:

http://www.pgatour.co.za

Temperatures reached a simmering high of 45 ° Celsius during Tuesday’s Pro-Am, forcing some professionals and amateurs literally into submission.

Forecasts for the week ahead bring better news, however, with relatively cooler conditions expected for Thursday and Friday and daily highs not likely to exceed 35°.

“The heat’s been unbelievable but the forecast is for a cooler end to the week, “ said course superintendent Sue de Zwart. “Saturday and Sunday will heat up again but nothing like the heat we’ve had over the past two days.”

“We shouldn’t have temperatures over 35 this week, which means most people will be able to deal with it. Once it gets over 40, that’s when everyone starts battling.”

Thor Divel Jr.

over 20 år siden

Thor Divel Jr.

Stemmer det Curtis! I West of Ireland endte Thomas og Henrik +5 og T111 mens Per ga seg etter 3 hull på andrerunden.

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Ingen superåpning av Jan Are og Øyvind (+1 og +3 etter 3 hull), men klok av skade så skal jeg ikke antyde noenting om plassering. Gjorde det til gangs på Q-School......hehe...

Endelig i gang og dette skal bli gøy å følge på nettet!

LP

Dag

over 20 år siden

Dag

+7 etter 9 hull på han ene. Det er omtrent som meg på en middels dag, og jeg har hcp. 16.

Får ikke håpe han har sagt opp sin vanlige jobb...

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Brovold åpnet par-par-birdie!!

Rojahn ferdig på 79 slag mens Jan Are endte på 74.

Imponert

over 20 år siden

Imponert

Dag, spiller du under handicap'et ditt på en middels dag, eller spiller du bare på ekstremt lette baner som f.eks Ski Gk...?? ;o)

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

.....dobbel for Brovold... og + 1 etter 6... Larsen er ikke helt ute enda slik listen er nå. En bra runde i morgen - og vips cutten er klart

Snoop

over 20 år siden

Snoop

+2 på Larsen på 1.runde er godkjent. Det er kun fire slag til topp ti.

+7 på Rojahn er ikke så bra. Det var på de første ni at han tapte alt, så kanskje det var litt tidlig for ham med startid 7:55. Par på siste ni gir i allikevel håp om forbedring i morgen, når startiden er litt mer edruelige 12:55.

+1 etter 6 på Brovold er det ikke så mye å si på.

Padre

over 20 år siden

Padre

Verdt å merke seg at de aller fleste spiller mye bedre på backnine. Brovold får dermed en tøffere siste 9 siden han starter på back!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Det viser seg at +2 holder til en runde midt i feltet i dag. Bare ca. 35 spillere under par. Brovold har +4 med tre hull igjen. to par 4 hull på nesten 440 og et par 3 på 200 tilsier at det er bra med par. Men la oss be om en birdie!

Proffen

over 20 år siden

Proffen

Det ble en birdie! Men en dobbel på par 3 hullet gir +5 etter dag 1 og 117 plass.
Får be om at det ikke blir dobbeltbogier også..

Jeg synes det var en godkjent debut på touren i et for Lars P. nytt land ( og nytt kontinent? )
Cutten er innen rekkevidde med bra spill i morgen.

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Brovold trenger minst 2 birdier på de siste 6 hullene for å klare cutten(antar cut på +4).

evo

over 20 år siden

evo

Blir nok cut på +3, altså har Larsen en bra mulighet. Kan gå dagens runde på en over par. Brovold er UTE. Men siste ni idag lover jo godt for fremtiden.

Lake Placid

over 20 år siden

Lake Placid

Nå ser det ikke så ultrabright ut for Jan Are - et slag bak cuten og 6 hull igjen på fronten - som virker langt vanskeligere enn back...selvom Ernie gjorde to finfine dobble på back idag.... Kom igjen Jan Are!!

Thor Divel Jr.

over 20 år siden

Thor Divel Jr.

Tipper cuten går på +4!!

Snoop

over 20 år siden

Snoop

Litt fornøyd med at jeg tippet riktig på cut-grensa i dag tidlig... :-)
En til på +3 så hadde evo hatt rett og Larsen hadde misset cutten.
Men nå blir vi nødt til følge med litt ut over helga.

Smilende Sam

over 20 år siden

Smilende Sam

Synd for Brovold som misset cut med en centimeter på siste hull. Kjekt at vi har Larsen å følge med på. 13 plasser opp i dag. 13 til i morgen så er jeg fornøyd. Det er tross alt litt silly season.... Jeg synes tross alt at det er OK med Brovolds andre runde - se på scorene - han var absolutt med i går.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her