Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfsenterkrig i Oslo

Golfie

over 20 år siden

Golfie

Aner jeg en priskrig på innendørsgolf?
Golfsenteret på Sandaker har halv pris på baller og gratis instruksjon. Hva skal golfsenteret på Fornebu svare med?

Spanky

over 20 år siden

Spanky

Ingen reiser tilbake til golfsenteret på Sandaker når de har vært på golfsenteret på Fornebu!!!

Loffen

over 20 år siden

Loffen

Enig med Spanky. På Fornebu kan du slå dobbelt så langt, også er betjeningen faktisk hyggelig der!

Fooore

over 20 år siden

Fooore

Tja, med bedre simulatorer og gratis instruksjon vil det nok fortsatt være fullt på Sandaker!

Heia alle sentre!! Godt å ha i vinterperioden.

jagg

over 20 år siden

jagg

Nå finnes det ikke noe senter på Sandaker da dere!

Morroklumpen

over 20 år siden

Morroklumpen

Du har det jaggu morsomt din lille dritt... Du vet at det alltid har vært kallt for Golfsenteret Sandaker, noe som sikkert hengter sammen med at det ligger i Sandakerveien. Hvis du ikke kan bidra med noe konstruktivt utover flåsete kommentarer, så kan du holde deg unna dette forumet.

Du

over 20 år siden

Du

Var jo ikke særlig bedre selv da Morroklumpen.... (Ikke jeg heller for den asks skyld ;o))

Parnevik

over 20 år siden

Parnevik

Golfsenteret på Fornebu kan svare med et anlegg med langt høyere kvalitet. Mange spillere er nok villige til å betale ekstra for det!

Tore Nettpoliti

over 20 år siden

Tore Nettpoliti

Morroklumpen .Humor er tillatt og bør tåles. Usakelig utskjelling med dårlig ordforråd er ikke ønsket.

Morroklumpen

over 20 år siden

Morroklumpen

Tore Nettpoliti. Hvor har du det fra at du skal definere kriteriene for hva som er gode og mindre gode debatter? Poenget i denne debatten var vel hvorvidt Fornebu Golfsenter er nødt til å gjøre noe med sine priser/sitt tilbud for å svare på at Golfsenteret på Sandaker har satt ned sine priser. En språkl-debatt får du heller forsøke å få på en annen webside:-)
Jeg har forresten tilgode å se at du har bidratt med noe golffaglig. Du skal bi beskjed til innsendere om at nå har de gått over streken, eller sende en beskjed til Webmaster om at nå må han/hun gripe inn. Er du egentlig interessert i golf? Har du nå å fare med der?

Tore Nettpoliti

over 20 år siden

Tore Nettpoliti

Jeg bidrar med masse golffaglig jeg, selvfølgelig ikke under personligheten Tore Nettpoliti... Da er jeg nettop det, politi

Morroklumpen

over 20 år siden

Morroklumpen

Det var betryggende å høre! Vi trenger noen som tar rollen som politi her også, så misforstå meg rett. Det har dessverre vært en tendens til at en del debatter går over til å kun bli drittkasting, og hetsing av enkeltpersoner istedenfor å bidra med noe konstruktivt. Det var det som var årsaken til at jeg ble provosert over det noe flåsete innlegget om at Golfsenteret ikke ligger på Sandaker.

Ha en fin kveld videre!

xxxx

over 20 år siden

xxxx

Golfsenteret i sandakerveien ligger på Torshov. Det skal jeg benytte i vinter

Ernie

over 20 år siden

Ernie

Enig med xxxx, jeg kommer også til å benytte meg av Golfsenteret på Torshov selv om Fornebu er av høyere kvalitet. Avstander har jo også litt å si.

Man kjører jo ikke til Meland hver gang man skal spille golf hvis man bor på Voss, selv om banekvaliteten er "noe" forskjellig... :o)

Dessuten er det mye lettere å treffe en "green" som bare er 30 meter unna. Selvtillit er viktig, hehe!!

Ernie

over 20 år siden

Ernie

En ting Golfsenteret må være litt forsiktig med er imdlertid å passe på at ballautomatene funker skikkelig. Jeg var der i går og da fikk jeg bare ca. 45 baller per 60 jeg betalte for...

Halv pris er jo ikke akkurat det samme hvis de snyter meg for 25% av ballene!!!!

kokkeli-monke

over 20 år siden

kokkeli-monke

jeg har alltid fått de ballene jeg har betalt for selv om maskinen bare spytter ut halvparten. Mot meg har pro-shopen alltid vært fair og gitt meg flere baller når maskinen svikter. Jeg har ingen erfaringer fra Sandaker som skulle indikere at forretningsfilosofien deres er å snyte folk...

Ernie

over 20 år siden

Ernie

Jada, jeg mener ikke på noen måte at Golfsenteret har som forretningsfilosofi å snyte folk. Det var mer ment som en litt humoristisk kommentar.

Men fra spøk til alvor, så er det absolutt noe de bør passe på, for det er ikke alle som går og sier fra om slike ting, og det er nok en sjanse for at de derfor føler seg litt snytt. Det kan vel sammenlignes med å putte 20 kroner på en brusautomat og ikke få colaen sin. Ikke alle sier fra om det heller, men jeg tror ikke noen liker det...

Uansett, personlig har jeg ikke noe negativt å si om Golfsenteret. Jeg syns det er et flott tilbud.

Snytt

over 20 år siden

Snytt

50 kr for å putte på golfsenteret på sandaker er RAN!

flappo

over 20 år siden

flappo

svar til første innlegg.
Tror ikke det blir noen priskrig. At senteret på Sandaker har aktiviteter i november og desember er ikke noe nytt. Gratis pro var det i fjor også i denne perioden.
Det ville forundre meg mye om gutta på Fornebu reduserte prisene. Der er det nok kunder allerede.
Vedder på at Sandaker kommer med "normale" priser (kr. 90,- for 100 baller) på nyåret.
Håper forøvrig at begge sentrene klarer seg. Vi trenger dem oppegående og sterke.
Et tips til Sandaker: Bytt ut de forferdelige gamle loslitte ballene !

PowerPete

over 20 år siden

PowerPete

Mennesket har en tendens til polarisering, av typen "enten Fornebu, eller Torshov" som om det er en selvfølge at en av dem kommer til å bli borte. Hvilket av sentrene som blir mest populær etterhvert er kanskje heller ikke så viktig for andre enn eierne som skal tjene penger.
For min vil jeg bruke begge:
¤ Torhov for simulatorgolf - siden jeg mener simulatortypen der gir meg mest realistisk feedback (jeg slår lenger og rettere på Fornebu ;-).
¤ Fornebu for drivingrange og annen nærspilltrening - fordi tilbudet er bedre for slikt der, selvom jeg mener at prisen pr rangeball bør senkes på Fornebu uansett pris andre steder!

Kjetil

over 20 år siden

Kjetil

Jeg tror ikke det tilbudet Golfsenteret hadde i november hadde noe med golfsenteret på fornbu sin åpning å gjøre. Slike tilbud har de kjørt i døde måneder i alle år. Sist januar hadde de halv pris på instruksjon f.eks.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her