Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ryder Cup, starter kl 1300 igjen...

Per H

over 13 år siden

Per H

i hvert fall er det siste opplysninger jeg har fått på øret fra WALES. Mitt live-bilde viser ikke regn nå...

gggggggggg

over 13 år siden

gggggggggg

om 1 time? Takker.

kevin

over 13 år siden

kevin

glimrende Per,takker

Hemmi

over 13 år siden

Hemmi

Takk for at du holder oss oppdatert også utenfor TV-sendingen:-)

kevin

over 13 år siden

kevin

McDowell skrev på twitter "Decision at noon. No play before 1245. Bring on the sun"

Det skulle vel bety tidligst 1345 norsk tid. Nå melder noen at det har startet å regne igjen visstnok,men forhåpentligvis ikke så mye som i morges

Per H

over 13 år siden

Per H

Live-bildet mitt viser dessverre heavy regn akkurat nå, det så bra ut for kort tid siden, så det er varierende. Det sies at det skal bli bedre vær utover, og de vil selvsagt benytte seg av dagslys frem til kl 21..
Westwood ser ut til å ha bevart formen, uhyre viktig, han er jo litt sjefen som må gå foran..

kingben

over 13 år siden

kingben

ser ut til at det skal bli bedre vær i morra... men heavy regn fom søndag og utover..

hva skjer om man ikke for gjennomført årets ryder??

Per H

over 13 år siden

Per H

kb,
kan love deg blir gjennomført, om det så må benyttes man- tirs 'and so on'...
Kommer en info fra arrangøren nå kl 1300 på Viasat Golf..

kevin

over 13 år siden

kevin

På Team Europe`s facebook side skriver de at amerikanerne er gjennomvåte pga dårlig regntøy. De skal visst kjøpe nytt nå!!

hackz

over 13 år siden

hackz

Regntøy? trodde det var grilldresser de løp rundt i?

Begrenset hvor regnavisende nylon er.

Ted

over 13 år siden

Ted

Haha :)

Per H

over 13 år siden

Per H

hehe, morsom sak det kevin og hackz...
Det blir info kl 1400 fra arrangøren, men det ser ikke veldig bra ut. Litt som at julaften blir utsatt dette, sov dårlig i natt fordi jeg gledet meg sånn.... men nå kjeder jeg meg, og da dere, med å sitte på nettet her i boksen..

kingben

over 13 år siden

kingben

Kanskje vi for Ryder cup andre steder en i Britain om 4 år!

Jeg stemmer for Bro-Hoff... :-)

kevin

over 13 år siden

kevin

de hadde planer om å søke om RC i 2018,men hadde ikke finansieringen til det. Men de kommer til å prøve igjen senere tror jeg

Per H

over 13 år siden

Per H

ny info fra arrangøren kl 1500 igjen, vanskelige greier, vi får fortsatt bare håpe på mer golf utover ettermiddagen...

kevin

over 13 år siden

kevin

bra du holder oss informert Per:)

Harrington slapper av iallefall http://twitpic.com/2tlntq
http://twitpic.com/2tl9q8

kb

over 13 år siden

kb

fikk uppdate på sms fra en kompis som er der nå!

ser ikke ut til at det blir mer spill i dag...
det er selvsagt høyst uoffisielt

Per H

over 13 år siden

Per H

Jaja, begynte akkurat å lure på hvorfor de absolutt måtte sette kameraet ned mot et vannhinder......, det viste seg å være en green.... Om ikke Aquaman Woody Austin blir kallt inn, så kan jeg ikke se det blir noe mer golf i dag, håper jeg tar feil. Anyway, arrangøren har lovet info kl 1500.

kevin

over 13 år siden

kevin

kanonbra stikk fra McIlroy "Just have to say our waterproofs are performing very well!"

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Bra at du stiller med info Per. Brownie points til deg og Viasat.

gggggggggg

over 13 år siden

gggggggggg

Æsj. Det var en bortkastet dag...

kevin

over 13 år siden

kevin

men du sa ny info kl.17 norsk tid,men det stod da 15 lokal tid på skjermen? blir ikke det 16 her hjemme?

furu

over 13 år siden

furu

De skrev først kl.14 lokal tid på hjemmesiden rydercup.com. Nå har de endret til kl.15 lokal tid.

Så nettopp live bilder fra banen. Det renner rett og slett elver på fairway ned mot vannet på #18.......

Været skal lette litt nå men banen må jo tørke litt før de starter. Overton/Watson-gruppen har bare spilt to hull og kan umulig bli ferdig i dag.

God reklame for golf i Wales i oktober :)

kevin

over 13 år siden

kevin

dårlig reklame for Sun Mountain regnklær. Det var det USA hadde,men de har vært i "merchandise tent" og kjøpt nytt regnantrekk fra ProQuip. De har kun en liten Ryder cup logo på seg. De kjøpte alt som var å oppdrive for å utstyre spillere/caddies

Per H

over 13 år siden

Per H

Good news!!!!! været ser bedre ut, officials er opptimistiske på spill. Mitt tips, er start kl 1730-1800....

furu

over 13 år siden

furu

FootJoy på Twitter;

"Just to clarify, the USA rainsuits are definitely NOT FootJoy...but those black RainGrip gloves most of the players have are FJ!"

roy jr

over 13 år siden

roy jr

det er info på viasat golf kl 17? om hva som skjer..

Per H

over 13 år siden

Per H

Ting ser utrolig mye bedre ut, faktisk nærligende å tro at det blir spill kl 1700-1715.... Herlig!! Da blir det vel ca .-3 1/2 - 4 timer med golf før det blir mørkt skulle jeg tro:-))

Per H

over 13 år siden

Per H

Nå er det bestemt at spillet SKAL starte kl 1800, norsk tid. Ser ut til at det er bunkrene som ga en "liten" ekstra forsinkelse...

kevin

over 13 år siden

kevin

glimrende oppfølging Per!

Da rekker jeg middag først:)

Anton

over 13 år siden

Anton

Utrolig bra Per. Dette setter vi pris på.

roy jr

over 13 år siden

roy jr

takk for tibakemeldig Per frustrende dag for en golf titter

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her