Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sven på Torreby.

Jarle Midtskogen

over 25 år siden

Jarle Midtskogen

Hei Sven!
Du forteller i en annen diskusjon at du har spillt Torreby. Hva syntes du om denne banen? Min mening er at dette er den desidert beste banen mellom Svinesund og Udevalla. En meget varierende bane, med mange spennende hull. Den kan være noe tung å gå med lange seige bakker, men hullene er nydelige og ikke minst utfordrende! Også klubbhuset, da!!

Sven

over 25 år siden

Sven

Beklager det sene svaret. Jeg fikk ikke lest det før nå (det var en regning som var forlagt).

Torreby var en god bane. Som du sier ganske tung å gå, og den fuktige jorden gjorde ikke banen bedre. Vakre omgivelser kranser det staselige klubbhuset, ingen tvil om det. Likevel kan jeg neppe kalle banen den beste på vestkysten. Jeg holder en knapp på Strømstad der, dog uten å ha spilt så mange baner at min mening kan være tellende. Men - det blir sikkert flere golfturer nedover, fordi sesongen er så mye lengre enn i Norge. Det koster ikke mye heller. Pakkepris på 495 svenske pesetas for frokost, middag, greenfee og et godt rom er mer enn akseptabelt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her