Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Playability factor for Nikes Machspeed

Laser

over 15 år siden

Laser

hei

Hva er katagorien til Matby på de nye Nikes Machspeed jernsett. har sjekket på nett men jeg tror Jonag og noen av dere andre har innsikt i dette langt utover min kompetanse

jonag

over 15 år siden

jonag

SQ Machspeed anno 2010 er vel noe av det beste Nike har laget så langt på jern-fronten. Bra. Tyngdepunktet er ikke veldig lavt så de som virkelig vil ha hjelp bør gå til noe annet, men det er lavt nok til at folk med bra nok fart i kølla kan slå gode slag. Lettspilthet ellers er på topp.

Laser

over 15 år siden

Laser

Hei

Takk skal du ha Imponerende å slå noen slag med under Haga's demodag i mai

furu

over 15 år siden

furu

Har spilt med Machspeed i 2-3 uker nå. Veldig imponert så langt, har betydd enormt mye for spillet mitt. Får god lengde og er stabil på retning.

Økte køllehastigheten med 7-8mph i forhold til Adams A4 som jeg spilte med før. Lengde med 6i gikk fra 141 til 155. Loft er nøyaktig lik men køllene passer meg rett og slett utrolig bra med regular flex i standard stålskaft.

Som jeg sier til folk så ser de ut som noe fra Transformers men fra toppen er de bra. Absolutt ikke så tykke og dominerende. Jeg elsker dem, trolig mitt beste golfkjøp.

Hele Machspeed-serien er veldig bra. Driver, fairwaywood og hybrid må testes hvis dere har mulighet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her