Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

John Deere classic - DAY 4

kevin

over 15 år siden

kevin

Det er dejlig aa vaere norsk i danmark:) og kanskje paa PGA touren denne uka?

Det var nok en god -3 runde i gaar,og naa har han los paa aarets beste plassering. Kan han bli bedre enn T17? Kun 2 slag opp.

Gaar ut med chalmers og stankowski kl 15 norsk tid.

Titter innom noen ganger underveis.

Lykke til her fra solsteika:-)

Golfer1

over 15 år siden

Golfer1

Spennende, er kun 3 slag opp til top 10, en kan jo håpe. Henke trenger sårt noe ekstra cash

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Du har en meget god prioritering Kevin, mmeget bra noen holder hjula i gang nå i ferien.
HB er i gang og spilte slag tre inn på green for en putt på drøye 3,5 fot. Så jeg håper par er reddet for dagens første hull.

Der var par i boks!

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Sliter på hull 2 da.
Blir kanskje en dobbel er jeg redd

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Leste feil i farta. Trodde det var par 4
Reddet par her.
Sterkt

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det hørtes bedre ut Hemmi.
Har mistet leaderboard og har kun en tid her på forum for oppgradering og krysser alt som krysses kan for at HB skal lykke skikkelig i dag. T10 hadde jo bare vært knall.

Bortsett fra det så gleder jeg meg til Gamers Invitational som høres ut til å bli helt på høyde med en Masters.

Spiller forresten Kongsberg 10:20 i morgen og så at det fortsatt er en ledig plass. Hmmm...?

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Har prøvespilt Gamers Invitational banen idag. Den er i kjempebra stand for tida.
Det ble til og med 37 poeng og nedskriving.
Er på hytta, så den invitasjonen må jeg la gå fra meg,Lawinth.
Vi, min sambo og jeg, gjør i stand til den store Gamers Invitational turneringen

Bortsett i fra det, så får vi krysse fingre og tær for Henrik i dag, slik at han kommer litt høyere på lista og flere dollars på kontoen.

Ønsker alle en riktig god sommer, tom med deg Lawinth

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Takker for den Hemmi og regner med at du tok alle straffeslag som en mann hver gang i dag. Tyder forresten på en lettspilt bane :-)

Ser at HB er +1 etter 5 hull i dag og det er bare å håpe at han leverer bedre og bedre utover nå.
Må vel regne med at flaggplassering er mer krevende i dag og at score kan bli noe høyere en i går.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da ble det vist en birdie på hull 6 og HB er tilbake på par for dagen.

smicer

over 15 år siden

smicer

Birdie på 7.

Imponert

over 15 år siden

Imponert

Steve Stricker er virkelig i sonen denne uken. 60-66-62 og to birdies på første tre hullene i dag!

Cheryl Cole

over 15 år siden

Cheryl Cole

Bogey på Stricker??? Trodde ikke han var på de kanter denne helgen

Imponert

over 15 år siden

Imponert

Ja, det var overraskende. Han kommer nok sterkt tilbake! Jeg tipper 66 runde på han i dag

kevin

over 15 år siden

kevin

Runde paa -1 i dag for Henrik,og er T40. -9 totalt. Synes han har gjennomfört en bra turnering tatt i betraktning av at han ikke har vist stor form akkurat paa en god stund. Er vel med i Reno neste uke,kanskje fortsetter framgangen

Stricker cruiser inn dette:)

Golfer1

over 15 år siden

Golfer1

Håper runden gav henke noe confidence, slik at det blir flere cuts made fremover, viktig å få inn noe cash uansett. 3 slag ledelse for Stricker, regner med han tar med den hjem.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her