Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fantastiske forhold oppi Hakadal

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

Etter å ha spilt en runde på hjemmebanen i dag må jeg nesten skryte litt av banemanskapene.

Fy faen og flotte forhold det er det nå!
Fairwayene er flotte, og greenene er ett kapitel for seg.
Tror de greenene er av de beste jeg har spilt på i Norge så lenge jeg har spilt golf
Fantastisk jobb av Anstein og de andre.

Det var så bra der i dag at jeg bare gikk og smilte uansett om jeg slo skjevt eller rett.

Ett forsiktig tips om du vil spille på annen enn egen bane i juli. Nå er det veldig verd å ta turen.

Turist

over 15 år siden

Turist

Nå er det bra alle steder også på baner som er mye artigere enn Hakadal å spille.

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

Turist, jeg tror du misforstår.
Det er bra forhold og så er det BRA FORHOLD!!!

Om andre baner er artigere å spille for deg er helt i orden.
Var ikke det jeg skrev om her men baneforhold.

Kos deg der du vil du som alle andre.
Jeg kjenner imidlertid en del av debattantene her inne og jeg bare hinter om at dersom de har tenkt til å spille Hakadal i år så er det særs gode baneforhold der nå.

Fantastisk

over 15 år siden

Fantastisk

Du MÅ IKKE VÆRE POSITIV, bare kanske litt. Ellers er det noen ærlige sjeler som skal ha sannheten frem. Det er jo alltid noe som kan få deg ned på jorda igjen og helst få deg til å ønske å grave deg ned....

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

"Fantastisk"

Var den til meg?
I så fall, hva mente du?

Enur

over 15 år siden

Enur

Spilte Hakadal tidligere i uka, og kan bare si meg helt enig med Simen. Det ER fantastiske forhold der nå! Anbefales av meg også, som ikke er medlem der oppe.

Henke

over 15 år siden

Henke

Det er for mye mensen her inne.

Takk for info, Fulland.

Simen Myhre

over 15 år siden

Simen Myhre

Jeg spilte Hakadal i slutten av mai og med tanke på hvor bra forholdene var allerede da, så er jeg ikke i tvil om at det sikkert er helt fantastiske forhold der nå!

Hoyt

over 15 år siden

Hoyt

Bra forhold, men de må tenke litt lenger med noen av flaggplasseringene. Såpass raskt det er på og rundt greenene og såpass tørt er det umulig å få ballen nærme hvis du bommer på feil side av greenen. Litt US openish.

Eller er det syndt at back nine på Hakadal er såpass Mikke Mus aktig. De kunne trengt en noe mer seriøs back nine så hadde det vært en av Norges absolutt beste baner

oppspist

over 15 år siden

oppspist

Banen er i den stand en golfbane skal være i midt i juli.
Jeg spilte der for første gangen denne uken og var imponert over banen.

Har spilt bogstad, drøbåk, asker og haga den siste tiden og alle er i god stand... slik det bør være nå.

Skal du spille hakadal husk å ta med myggespray og bruke langbukser. Selv har jeg 20 stikk på hvert bein.....

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

"Hoyt"

Det er ikke umulig, men veldig vanskelig.
Jeg er så selvplagende at jeg synes sånt er veldig gøy.

Da må man nemlig tenke litt før man velger slagtype og i tillegg slå ett godt slag og lande ballen helt riktig.

Her vet jeg imidlertid at det er en del spillere som ikke er enig med meg.

Fantastisk

over 15 år siden

Fantastisk

Den var til alle de negative sjelene som på død og liv skal arrestere de som er positve til egen bane og som tror at vi andre ikke kan lese mellom linjene.... Du er fornøyd med banen og det er bra....

SAbeltann

over 15 år siden

SAbeltann

Hva med å holde bitterheten din til tråden som omhandler temaet "Fantastisk"....

synes du virker mer surmaget enn vedkommende du beskylder for nettopp dette

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her