Kevin
"These guys are good" er et slagord man bruker ofte på PGA touren,og det skrev Henrik på twitter i går også. For noen runder av Goydos og Stricker,-12 og -11,eller 59 og 60 slag. Som jeg antydet i tråd 1 så ligger det an til svært lave scores denne uka.
Cut-grensa er -2 nå,og kan fort havne på -4. Så Henrik må minst spille like godt som i går for å sikre helgespill. Kan hende det holder med -1 for dagen,men er vel best å knalle til å komme seg vekk fra den cut-grensa.
Han virker å være fornøyd selv med runden i går,og 5 birdies lar seg høre. Men dobble og bogey har han ikke råd til i dag. Med bra flyt her i dag kan han gå noen under par tror jeg.
Driving acc: ca.85%
GIR: ca.72%
Putts: 27
Putts pr GIR: 1.692
Egentlig ikke mye å sette fingeren på,annet enn at han traff litt for få greener i forhold til feltet
Går ut 2044 norsk tid i kveld. Er meldt knallfint vær i dag
Cut-grensa er -2 nå,og kan fort havne på -4. Så Henrik må minst spille like godt som i går for å sikre helgespill. Kan hende det holder med -1 for dagen,men er vel best å knalle til å komme seg vekk fra den cut-grensa.
Han virker å være fornøyd selv med runden i går,og 5 birdies lar seg høre. Men dobble og bogey har han ikke råd til i dag. Med bra flyt her i dag kan han gå noen under par tror jeg.
Driving acc: ca.85%
GIR: ca.72%
Putts: 27
Putts pr GIR: 1.692
Egentlig ikke mye å sette fingeren på,annet enn at han traff litt for få greener i forhold til feltet
Går ut 2044 norsk tid i kveld. Er meldt knallfint vær i dag