Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

John Deere Classic - DAY 2

Kevin

over 15 år siden

Kevin

"These guys are good" er et slagord man bruker ofte på PGA touren,og det skrev Henrik på twitter i går også. For noen runder av Goydos og Stricker,-12 og -11,eller 59 og 60 slag. Som jeg antydet i tråd 1 så ligger det an til svært lave scores denne uka.

Cut-grensa er -2 nå,og kan fort havne på -4. Så Henrik må minst spille like godt som i går for å sikre helgespill. Kan hende det holder med -1 for dagen,men er vel best å knalle til å komme seg vekk fra den cut-grensa.
Han virker å være fornøyd selv med runden i går,og 5 birdies lar seg høre. Men dobble og bogey har han ikke råd til i dag. Med bra flyt her i dag kan han gå noen under par tror jeg.

Driving acc: ca.85%
GIR: ca.72%
Putts: 27
Putts pr GIR: 1.692

Egentlig ikke mye å sette fingeren på,annet enn at han traff litt for få greener i forhold til feltet

Går ut 2044 norsk tid i kveld. Er meldt knallfint vær i dag

TinCup

over 15 år siden

TinCup

Flott trådstart Kevin!

Litt kjedelig at når HB endelig går en bra første runde, så ligger han på cutgrensa.. får bare satse på at han fortsetter å senke birdieputter og kommer seg 2-3-4 slag under par. Hadde vært morsomt om han fikk spille i helgen..... bynner å bli en stund siden.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

bra bilde el? http://www.vg.no/sport/golf/artikkel.php?artid=10003169

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Henrik starter med 2 strake par. Cut-grensa er -3 nå,og han må under par som nevnt for å klare cut. Helst 2 under i dag og

Kevin

over 15 år siden

Kevin

bogey på hans 7.hull,banens hull 16. Kort par 3 hvor han misser foran greenen,chip og to-putt

Kevin

over 15 år siden

Kevin

har gjort 2 birdies nå og er -3 og akkurat innenfor cut foreløpig

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Knallfin drive på HB nå hull 2 par 5. Kun 210 Yards til hullet. Burde være rom for en birdi til nå.
Nå er det natta og det blir spennende og se om han fikser helgespillet denne gang, i morgen.

Ingen som vil med å spille Kongsberg mandag morgen?
Finner meg på golfboks med starttid 10:20

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ble birdie og er -4. Cut har flyttet seg til -4,så her går det ikke an å hvile noe. Blir natta for meg og nå,med håp om made cut for Henrik

kevin

over 15 år siden

kevin

Ble -3 og made cut med glans:) T37! Ikke sikkert jeg faar lagd en day 3 traad,er paa vei paa ferie. Men blir muligens en kort en senere

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her