Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Norske golfklubers fremtid

Arne And

over 15 år siden

Arne And

Endelig en klubb som har skjønt det. Dette landet egner seg lite for golf og nå er det noen som gjør noe med det.
Mjøsen GK bygger tak over golfbanen slik at flere spiller når det regner. Fra en repotasje i Østlendingen:

Klubben har planer om flere forbedringer i framtida.
– Vi håper å få bygd tak over noen av utslagsstedene på banen. Det vil øke kvaliteten og muligheten for å trene. Det å stå under tak å slå, er noe helt annet enn å stå ute i regnet. Jeg tror ikke vi får strålende sol og 30 varmegrader hele sommeren igjennom, smiler Steinslien.
http://www.ostlendingen.no/ringsaker-blad/mjosen-golfklubb-vil-besta-1.5442166

Jeg oppfordrer alle andre norske klubber til også å bygge tak over golfbanen sin.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg skjønte ikke den. Bygge tak over noen teebokser? Jaja, det hjelper vel kanskje litt, men 90% av tida er man vel ubeskyttet likevel?

Tully Duck

over 15 år siden

Tully Duck

Kan det være på rangen?

Tolle

over 15 år siden

Tolle

Er nok Rangen de snakker om. Men sjekk dette:
"Daglig leder stillingen er redusert fra 100 til 40 prosent. Banen i Moelv har tidligere hatt sesongarbeidere i fire fulle stillinger på sommeren. Nå er det på 3,6. Det betyr at daglig leder stillingen er redusert med 60 prosent og banearbeidere med 40 prosent"

Denne journalisten glemte kanskje alle matte-timene på skolen? Det blir vel 10% mindre på banesiden?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her