Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF - John Deere Classic

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er det om ikke lenge duket for John Deere Classic og HB er igjen å finne på startlista. Hva han vil finne på underveis, spesielt de to første dagene vet jeg sannelig ikke, men nå hadde det vært veldig hyggelig å se han bogeyfri og i skikkelig slag.

Masif Playboys har entret gruppen og var tydelig kjempefornøyd med sin score den første runden han var med og høstet 100p. Det kan vel vanskelig bli et rundere tall en det under en premiere og han ønskes lykke til videre i sin jakt på heftig omtale mot slutten av sesongen.

Barsentrale leverte sterke 218p som er turneringsscore det så tidlig i sesongen står respekt av.

Om noen ytterligere ønsker å fordype seg i materialet som finnes om turneringen henviser jeg som alltid til nettsider det florerer av her på Scangolf forum og som nesten alle ledes av den ikke helt ukjente Kevin.

Vil også minne om for de som ønsker og fortsatt delta i den harde kjerne på Scangolf Gamers at innen start av neste ukes turnering må innsatsen for sommersesongen være innbetalt. Dette gjelder også nye deltagere som ønsker å være med i denne spektakulære gruppe, hvor alle deltagerne også ruler i toppen av resultatlista for den mer beskjedne Scangolf guppa.

Alle ønskes lykke til med sine spillervalg og jeg venter denne uke at de som fører score plasserer meg helt i toppen av lista.

Lawinth

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Vinnerlaget denne uka er plukket ut:-)
Nå er det bare å lene seg tilbake og vente på at poengene strmmer inn

..... eller renner ut, alt ettersom:-)

Husk på og meld dere inn i Gamers folkens.
Vi har det gøy i den gruppa også:-)

vist

over 15 år siden

vist

Det kan fort bli en runde med veldig lite poeng, Paul Goydos leder med imponerende -11 etter 17 hull.

vist

over 15 år siden

vist

Goydos gikk på 59 (-12), helt rått.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Skulle gjerne hatt Goydos på laget,men er fornøyd med Matt Jones på -7 sålangt:)

Såvidt jeg kunne se ved en rask sjekk er det ingen av oss som har med Goydos på laget

Masif

over 15 år siden

Masif

Vært i Sverige i 2 dager og klasket golf så jeg har ikke fått satt opp noe. :(
Men men.. Får klare seg med de som er med. :)

lawinth

over 15 år siden

lawinth

Sliter med å få gjort noe effektivt på nett med min noe vanskelige tilgang til nett og ser at det er mange som har feriemodus for tiden. Liten aktivitet, men de fleste har satt lag for helgen.

Hva som skjedde i går vet jeg lite om, men spillet kan på ingen måte ha gått som planlagt for arrangøren. I skrivende stund er alle mine under halvveis på åpningsrunden så det blir spennende å se hvordan de gjør det.
Bytte av spillere må vel gjøres nå om det skal fungere for andre runde som vel må begynne før første runde er avsluttet

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Kuult eller Kara?
Oppdagt akuratt at det er torsdag i dag og dermed skjønner jeg at få om non startet på turneringen i går.

Resultat av min oppdagelse er at jeg har en dag mer ferie igjen en jeg trodde. Dvs. at sansynligheten for en runde på Kongsberg er økt.
Før kl. 11:00 har de greenfee med kr 100,- så om noen vil med mandag morgen hadde det vært hyggelig. Jeg er klar....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Hadde jeg ikke vært i danmark mandag skulle jeg blitt med Lawinth:)

Det ble en merkelig runde i går,med noen ekstreme scores av Goydos og Stricker. Derfor ble det tynt med poeng og kan vel ikke huske sist at lederen etter dag 1 var på 28 poeng! Men det er barcentrale som er kongen sålangt,sammen med Midters. Med så lite poeng på hele feltet gir det lite utslag på sammenlagtlista,så jeg håper ting normaliserer seg i dag. Blir vel litt fælt om alle skal gå for 59..lol
Man kan vel og lese ut av lista at folk har startet ferien...mange som ikke har hatt tid til laget sitt,så her kan man klatre på sammenlagtlista

1. barcentrale - 28
1. Midters - 28
3. Team Beartown - 26
4. Kevins flopparooneys - 24
5. team donk - 22
6. Patriarkens Utvalgte - 20
6. FOREplay - 20
8. Golfpunk - 18
8. AirHolsen - 18
8. Masif Playboys - 18
11.Hemmis Team - 14
11.Puttarna - 14
11.stigkir - 14
14.vist - 12
14.Tottenham Hotspur GC - 12
14.Lawinth - 12
14.Sams Smiling Mooses - 12
18.Stians Trunkslammers - 8
18.hackz - 8
18.droppen golf club - 8
18.Tromsø Golfers - 8
22.OleM - 6
22.Sandbaggers - 6
22.Yips Duffers - 6
25.Steinbånn - 4
25.CMoose - 4
27.Adam`s winners - 2
27.VR45 - 2
29.Diablos - 0
29.topcrop - 0
29.St. Ables - 0
29.Stoneheads Best Men - 0
29.clan art - 0
29.Juniors disipler - 0
29.ScanDiggers - 0
29.PegTee Inglorious Bastards - 0
29.Gullgutta - 0
29.wahwahs gruesome foursome - 0
29.Team Goofy - 0

hackz

over 15 år siden

hackz

Stiller med 2 mann denne uka...

Cheryl Cole

over 15 år siden

Cheryl Cole

Stilte med kun 3 mann fordi Overton valgte å stå av i siste liten. Men har fire nå idag så da blir det avansement fra en skuffende 6.plass.......

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Greetings from Orange county LA.
Crazy day yesterday, with Goydos and Stricker stealing the show. It seems as though my 18 points was a good score for day one.
Like Lawinth I have limited access to the net but I always keep one eye on the golf.
lykke til videre alle sammen.

p.s didn't play Pebble :( but did play Santa ana country club, very nice.

Stian

over 15 år siden

Stian

8 poeng i førsterunden var vel ikke helt etter planen, men Goydos's 59 var vel heller ikke i tankene..

Men dæven for noen scores det blir denne helgen.

Status så langt : -43 på stallen...(egentlig et lol moment)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Misset 18 poeng ved ikke å få satt inn Perry til 3. dag. Hadde løftet meg noen plasser, men shit med 18 poeng tapt, det er jo ferie :-)

At HB har greid cut og er T30 et eller annet etter 3. dag er jo bare knall. Helt opp til han om han skal ha litt eller en skikkelig pott med seg ut av helgen.

Cheryl Cole

over 15 år siden

Cheryl Cole

Stricker gir seg ikke virker det som...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Etter glippen med å miste Perry som tellende spiller i går, til tellende -17 for mine fire spillere i dag er det vel lov å være fornøyd.
Ser at det likevel ikke blir klatring på ranken nesten alle i T10 har Stricker med og får 20p i bonus.

Neste uke er jeg ilbake med full fokus,m jeg klarer å slippe feriemodusen da. :-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Artig for Midters å vinne. Feiringen er nok igang der. Gratulerer!

Liker ikke at FOREPlay gjør det så bra, for det er min argeste konkurrent i sammendraget......

Cheryl Midters 182
T2 Team Beartown 166
T2 FOREPlay 166
4 Air Holsen 160
T5 OleM 154
T5 Sandbaggers 154
7 droppen golf club 152
T8 Patriarkens Utvalgte 150
T8 barcentrale 150
T8 Golfpunk 150
11 team donk 142
12 Stians Trunkslammers 138
T13Tottenham Hotspur GC 130
T13 Kevins flopparooneys 130
15 Sams Smiling Mooses 124
T16 Hemmis Team 120
T16 stigkir 120
18 vist 118
T19 Masif Playboys 114
T19 Lawinth 114
21 Yips Duffers 110
22 Puttarna 104
23 CMoose 92
24 Tromsø Golfers 68
25 Steinbånn 66
26 hackz 48
27 Juniors disipler 46
28 topcrop 42
29 Adam's winners 32
30 Diablos 10
Ashley St. Ables 4
Ashley clan art 4

Midters

over 15 år siden

Midters

Ja, det ble vel en liten bayer... :-)
Men jeg gjorde noe jeg ikke har gjort før - nemlig litt research! Hjalp litt! :-)

FOREplay

over 15 år siden

FOREplay

Alltid spennende å se hvordan jeg ligger an vs. Patriarken. Liker laget ditt for The Open, men McIlroy på benken da.......? Tror jeg raser forbi deg på rankingen etter runde 1 av The Open. -19 på meg med Westwood fortsatt ute på banen, 3 mann allerede ferdig. Patri har -5/6 eller noe sånn. ;-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

hehe - jublet litt når jeg så McIlroy på -9 - helt til jeg så at han hviler på Patriarkbenken......

Er stygt redd for at det blir stygge sifre her FOREplay.......og ikke i min favør.......

Skal ta en prat med laget i kveld uansett

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her