Lawinth
Masif Playboys har entret gruppen og var tydelig kjempefornøyd med sin score den første runden han var med og høstet 100p. Det kan vel vanskelig bli et rundere tall en det under en premiere og han ønskes lykke til videre i sin jakt på heftig omtale mot slutten av sesongen.
Barsentrale leverte sterke 218p som er turneringsscore det så tidlig i sesongen står respekt av.
Om noen ytterligere ønsker å fordype seg i materialet som finnes om turneringen henviser jeg som alltid til nettsider det florerer av her på Scangolf forum og som nesten alle ledes av den ikke helt ukjente Kevin.
Vil også minne om for de som ønsker og fortsatt delta i den harde kjerne på Scangolf Gamers at innen start av neste ukes turnering må innsatsen for sommersesongen være innbetalt. Dette gjelder også nye deltagere som ønsker å være med i denne spektakulære gruppe, hvor alle deltagerne også ruler i toppen av resultatlista for den mer beskjedne Scangolf guppa.
Alle ønskes lykke til med sine spillervalg og jeg venter denne uke at de som fører score plasserer meg helt i toppen av lista.
Lawinth