Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Swix - skaft

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Jeg bygger og vedlikeholder mine egne og noen venners køller. Nå er det tid for vedlikehold igjen.

Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i Swix skaft. Det skulle vært interesant å prøve dette merket som jeg hittil kun har brukt på vinteren.
Det er igrunnen underlig at jeg må spørre på denne måten, men de har vel ikke tenkt at skaftene skal være tilgjengelig for oss selvbyggere.

Er det forøvrig noen der ute som har erfaring med Swix-Skaft.

Ja...

over 20 år siden

Ja...

Stiff er virkelig stiff. Som å slå med et spett. Byttet til Proforce 65 stiff og verden ble et mye bedre sted å spille golf.

Nick

over 20 år siden

Nick

Prøv denne linken
http://www.swix.no/NorD373.htm

Swinger

over 20 år siden

Swinger

Ja...
Det er jo ikke sånn at stiff i et merke er det samme som stiff i et annet merke. Dette er en av grunnene til at det er vanskelig å bygge selv. Skal resultatet bli bra må du ha tilgang på forskjellige merker med forskjellig karakter. Jeg er helt sikker på at det du synes var et spett har andre veldig god erfaring med.

Nick
Det er jo dette som er problemet. Hjemmeside uten link til forhandlere, og ingen forhandlere som profilerer seg på nettet. Merkelig

veggiss

over 20 år siden

veggiss

prøv mercury performance skaftene, de er grisebillige og veldig bra!

du finner dem på www.myostrichgolf.com

Tiger McWould

over 20 år siden

Tiger McWould

Nå tror jeg at det var spesifikt for Swix har var ute etter.

de selger swix skaft hos www.customgolf.no

:)

mr tee

over 20 år siden

mr tee

De selger swix hos Nichols Golf på Ballerud.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her