Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF - AT&T National

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er snart 2. turnering I sommersesongen i gang og det var mange som trodde de skulle kruse inn til seier med Rose siste dag av forrige turnering, men han sprakk som en ballong og feis nedover resultatlista.

Noen ble skikkelig vingeskutt av denne opplevelsen vil jeg tro, i hvert fall stilnet det veldig fra flere kanter og i flere kirker rund om i landet ble grunnet nevnte begivenhet sørget met mer enn et minutts stillhet..

Men nå er den begivenheten glemt for mange, selv om jeg husker dette veldig godt fortsatt og syntes det var veldig……
OK, forstår at det er på tide å la kniven stå i fred, men et lite plaster på…… OK jeg gir meg nå!

Denne uken vil jeg grunnet flere grunner henvise til Kevins, som alltid av verdensklasse, innledning til helgens turnering. Denne setter deg som regel dypt inn i materialet som finnes om begivenheten, faktisk helt ned på microskopisk nivå.
Ønsker alle lykke til denne uke, bortsett fra SS som til tider kan virke noe uggen mot meg.

Neste helg da tar jeg han kanskje inn i varmen igjen, om han behersker seg gjennom denne turneringen.

Lawinth

kevin

over 15 år siden

kevin

blir nok ingen tråd denne uka siden Bjørnstad ikke spiller.

Men denne uka er Tiger vertskap for turneringen og han er vel et av de heteste tipsene denne uka. Vil overraske meg stort om ikke han er med og preger teten her. Tipper mange vil ha han på laget sitt.

Ellers tror jeg det er ganske åpent. En viss spenning knyttet til Singh,om han følger opp sin gode innsats sist. Casey er med,er han helt skadefri? Finner Furyk formen igjen her?
Dustin Johnson spiller med Tiger de første dagene,har han kommet seg etter total kollapsen på Pebble beach?

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Da er ukens konkurranse i gang, og i motsetning til Lawinth, ønsker jeg alle deltagerne lykke til i dag. De som mot formodning ligger foran meg på lista i morgen kommer jeg til å lyse i bann resten av helgen:-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Uff da, Lawinth - jeg er da ikke uggen mot deg. Du er jo en av mine favorittforumister etter å ha dratt i gang denne konkurransen (jeg trodde bare du tålte at jeg tok igjen med litt slenging nmed leppa.... fra nå av skal jeg bare ta i mot :-))

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Deilig start for mine fire dah.......+13 nå - mens benken har en igang og han er -2........

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Enda godt jeg valgte Yang. Med sine +4 ser han ut til å fjerne meg langt vekk fra min kjære 15 plass.

kevin

over 15 år siden

kevin

Tror ikke man får se så veldig lave scores her i dag,lederen er på -4. Vinden er på 12mph og kan komme opp mot 18mph til tider,blir nok ikke lettere forhold for de som starter sent,selv om været er pent

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Og av de tre i tet er det bare 2 spillere som har med en av dem og der sitter de på benken.
SS, det kan jo hende at Yang går på -5 i morgen, så ikke gi opp 15 plassen ennå:-)

Stian

over 15 år siden

Stian

Yang ja...Det var sålangt ikke dagens beste valg.

Verplank var vel heller ikke bankers.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Næmen Sam da!

Du kan ikke bare ta i mot og ta i mot, heng deg med på the Gamers, da kan du ta i mot, og forresten så trenger vi en som kan ta seg av 15. plassen der etter hvert også.

Om du ikke missforstår meg helt feil så forstår du at jeg må ha en deltager i bruk på vår trådstart hver uke, og denne uka var det du som falt i unåde. Kanke værra venner med alle på en gang skjønner du, men er selvsagt ikke uvenner med noen heller.

Forresten så i skrivende stund får jeg liksom inntrykk av at jeg skal klatre litt til på ranken
Mine karer er samlet på -4, men det er rom for å forbedre det før dagen er over (he he)

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

....eller forverringer:-)

kevin

over 15 år siden

kevin

Tiger skuffer....:(

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det er nesten så jeg tror du har han på laget i kveld Kevin.
Det har jeg også, så Hemmis sin antydning om at det kunne bli værre også var noe ufin.
Kanskje jeg skal pushe Hemmis litt i neste trådstart, eller når jeg tenker meg om burde jeg vente med det til september. (He he)

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Lawinth, jeg kom jo bare med saksopplysning, så du kan godt vente til september for min del

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Tiger hadde en under 6 fot putt for birdie på siste hull i dag, men nei da, han reddet par.

Det er saksopplysning det hemmi, men hva det kan brukes til, tja...
Det kan brukes til å irritere seg helseløs over :)

kevin

over 15 år siden

kevin

morgenrunde på Tiger i morgen,han kommer til å spille mye bedre i morra. Puttet dårlig i dag sa han...det så vi. Skulle trene nå

Fornøyd med Fowler og Furyk,det gir vel noen poeng. Utenom de er det ikke så bra,litt usikker på om jeg skal bytte noen

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Det hadde jeg gjort også, Lawinth.
Synes det var ufint av Tiger å ikke sette den for birdie:-)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

På grunn av Tiger avslutter jeg dagen med -1 som uansett ganske sikkert er veeeldig mye bedre en Sam sine gutter, men i morgen er en ny dag og ingen det blir ingen bytter blant mine.

Nå er det natta...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Volla!

Det kaller jeg klatring.
Mon tro hvordan det vil gå når det snart bare er en vei og klatre?

Stian

over 15 år siden

Stian

Her var det mye trist tipping å se så langt. Var helt sikker på at 4. plassen min røyk til de grader, jøsseball gjør jeg ikke ett hopp til T3 med mine 36 poeng.

Still in contention :)

kevin

over 15 år siden

kevin

Mye bra scores med poeng her,til tross for ganske uforutsigbart felt og høye scores på den vanskelige banen. Trodde ikke jeg skulle få poeng på Tiger i går,men fikk jammen noen. I dag blir det full fart for han,går masse under par:)

1. Tromsø Golfers - 52
1. Diablos - 52
3. Lawinth - 50
3. Hemmis Team - 50
3. Midters - 50
3. droppen golf club - 50
7. Tottenham Hotspur GC - 48
8. OleM - 46
8. Steinbånn - 46
10.Sandbaggers - 44
10.Kevins flopparooneys - 44
12.vist - 42
12.Yips duffers - 42
14.team donk - 40
14.hackz - 40
14.barcentrale - 40
17.Golfpunk - 38
18.Stians Trunkslammers - 36
18.Team Beartown - 36
20.Sams Smiling Mooses - 34
20.stigkir - 34
22.AirHolsen - 30
23.Puttarna - 28
23.CMoose - 28
25.FOREplay - 26
26.Adam`s winners - 22
27.Patriarkens Utvalgte(cheryl cole) - 16
28.VR45 - 14
28.topcrop - 14
28.St. Ables - 14
31.Stoneheads Best Men - 6
31.clan art - 6
33.Juniors disipler - 0
33.ScanDiggers - 0
33.PegTee Inglorious Bastards - 0
33.Gullgutta - 0
33.wahwahs gruesome foursome - 0
33.Team Goofy - 0

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg tror det blir moving day for meg, men har ikke tenkt å gjette retningen.

kevin

over 15 år siden

kevin

ble "bare" runde på par for Tiger i dag,og spørs om det holder til made cut. Er T70 nå,men blir ikke mange lave scores i dag heller tror jeg,banen er knalltøff

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg tror han klarer cut. Men formen er jo snodig på den mannen for tiden...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Hoffmann er skikkelig i slaget for tiden. Hadde han vel med i forrige uke hvor han leverte ok, spesielt siste dag med -6 og i dag er han -4 og delt beste score for dagen med -4 etter 8 hull, ok bogey på hull 9, men fortsatt T2 plassering.
Utover det så er 3 av mine ferdig for dagen og mine er i skrivende stund på +2.
Tiger er fortsatt med, men er ikke sikker på at han kommer tilbake i år som den Tiger vi kjente i fjor sommer.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kjente du Tiger i fjor sommer?

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Kjenner han ja.
Det er faktisk jeg som har fått han dit han er i dag.

Damebekjentskaper vet du!

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Blir rimrlig irritert, sint og frustrert over meg selv når jeg ikke fulgte magfølelsen med Hoffman og Rose på laget denne uka:-(

Lett og si i etterkant, men dog en sannhet som svir skikkelig på resultat og poenglista.

Etterpåklokskapen lenge leve:-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Noen av os sviktet ikke Rose - selv om han sviktet oss i forrige uke. Vi "stood by our man" og i dag, på selveste 2 juli fikk vi betalt for trofast og real opptreden. (og det var enda godt siden resten av laget spilte som høner)

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Justin Rose er konge av runde nummer 2. Er vel lykkelig at jeg gamblet noe saa inne i helsike paa han paa fredagens runde. The week-end is young my friends!!

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ikke like høy score dag to, men her er resultatene etter dag 2 sortert etter turnerings score og totalt for sesongen bakerst.

Sliter med å få lagt ut score de neste dagene og om noen har lyst så legg det ut. Kopier resultatlista fra Yahoo, weekly performance til excel og slett de kolonner du ikke vil bruke. Sorter etter aktuell kolonne og kopier det hele inn i et innlegg i aktuell tråd.

1 Tottenham Hotspur GC - 94 - 238
2 barcentrale - 92 - 238
3 OleM - 90 - 266
4 Midters - 90 - 238
5 Diablos - 88 - 96
6 Golfpunk - 84 - 248
7 Hemmis Team - 80 - 244
8 Tromsø Golfers - 80 - 208
9 Lawinth - 76 - 264
10 Team Beartown - 76 - 260
11 Yips Duffers - 76 - 240
12 Sams Smiling Mooses - 76 - 238
13 droppen golf club - 74 - 200
14 team donk - 72 - 274
15 Stians Trunkslammers - 72 - 270
16 Kevins flopparooneys - 72 - 232
17 Steinbånn - 70 - 236
18 AirHolsen - 68 - 248
19 vist - 66 - 242
20 stigkir - 64 - 220
21 Sandbaggers - 62 - 252
22 CMoose - 62 - 198
23 hackz - 54 - 244
24 FOREPlay - 52 - 254
25 Patriarkens Utvalgte - 46 - 248
26 Adam's winners - 44 - 66
27 Puttarna - 40 - 204
28 VR45 - 32 - 66
29 topcrop - 22 - 22
30 St. Ables - 22 - 22
31 Stonheads Best Men - 14 - 14
32 clan art - 14 - 14

Midters

over 15 år siden

Midters

Sluttresultat:

1 barcentrale 218
2 Tottenham Hotspur GC 208
3 Golfpunk 192
4 Diablos 188
5 droppen golf club 185
6 vist 182
7 team donk 176
8 Midters 171
9 Team Beartown 164
10 OleM 162
11 Steinbånn 160
11 CMoose 160
13 Sams Smiling Mooses 158
14 Kevins flopparooneys 156
15 Lawinth 154
15 Hemmis Team 154
17 AirHolsen 150
18 Yips Duffers 146
19 stigkir 140
19 Tromsø Golfers 140
21 Stians Trunkslammers 138
21 hackz 138
23 Sandbaggers 122
24 Patriarkens Utvalgte 104
25 Adam's winners 100
25 Masif Playboys 100
27 FOREPlay 78
28 Puttarna 58
28 VR45 58
30 topcrop 36
30 St. Ables 36
32 Stonheads Best Men 32
32 clan art 32

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Fint du kunne trå til md å legge ut score Midters, men vil ikke påstå at det var særlig realt å plassere meg så vidt langt nede på lista.

kevin

over 15 år siden

kevin

haha,du var jo rett bak meg jo. Det er vel ikke langt nede vel?:)

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Ikke ofte du har like mange poeng som meg, Lawinth, så hvorfor klage på plasseringen

Cheryl Cole

over 15 år siden

Cheryl Cole

Hadde vært greit å inkludert alle med nada poeng denne gangen.......pokker så langt ned jeg er....

Masif

over 15 år siden

Masif

Oi.. 100 på første gang jeg prøver det.. :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her