Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ecco tour - Lübker golf 28-30/6

kevin

over 15 år siden

kevin

I morgen starter Unibake Masters på Ecco Tour,som spilles på Lübker golf resort. Banen er ranket svært høyt på europeiske og verdensomspennende rankinglister. Mer info om anlegget finner man på www.lubker.com, og baneguide på http://www.lubker.com/Course-guide-620.aspx?ShowIpaper=30
Det spilles på Lübker Sky/Sand Course

Det er 156 spillere som kjemper om 40 000 euro. Turneringen går over 54 hull,cut etter tirsdagen. Dette er en av de største premiepottene på Ecco Tour i år.

Sterkt startfelt med de beste danske og svenske hjemmespillerne,samt mange norske. Flere av de danske og svenske spillerne spiller enkeltturneringer på Challenge Tour avogtil,som Nørret,Linnet Jørgensen. Forrige ukes vinner på Nordea Tour på Losby,Marcus Palm er også med her.

Norske spillere som er med:
- Aronsen
- Den Roover
- Brinch Hansen
- Hansen
- Kokkim
- Schive
- Thorstensen

Livescore: http://www.golfbox.dk/livescoring/startlist.asp?tour={832181F4-FB3C-4022-94BF-C9D7B3281062}&clubOnly=1&color=1

Lykke til alle norske:)

Stian

over 15 år siden

Stian

Lubker er fantastisk! Spilte der i fjor, fikk juling av en bane som ikke tillot vås.

Fikk en helt annetsyn på course management og planlegging av innspill, greenene krevde ofte riktig innspillsvinkel for å tilby muligheten for en levelig putt.

Heia Norge btw :)

kevin

over 15 år siden

kevin

så det er ikke en bane for meg som driver mye med vås:)

Som et apropos kan jeg nevne at jeg skal på ferie til området snart,og har fått tillatelse av familien til å spille Lübker.....hvis jeg finner plass til golfbagen i en "feriefull" bil! Blir testpakking som blir fokus her..lol

Leste om banen at hastigheten på greenene var helt opp på 13 på stimpen i går morges!

kevin

over 15 år siden

kevin

fryktelig åpning for Schive og Thorstensen,+5 etter 7 hull. Aronsen og Brinch Hansen er +1 etter 6 hull.

kevin

over 15 år siden

kevin

Med forbehold om at scorekortet i golfbox er riktig,så har Aronsen avsluttet fantastisk med eagle-birdie. Og er inne på par. Dette på en dag hvor nesten ingen er under par sålangt. Lederen er på -3,mens to stk er på -1 men ikke ferdig ennå. Ser ut til å være en svært tøff bane scoremessig

Stian

over 15 år siden

Stian

Var ikke noen bane for meg heller, hadde litt for mye vås i baggen den helgen.

Men gled deg til å spille banen, den er rett og slett ett nydelig stykke golfbane, alle 3 sløyfene.

kevin

over 15 år siden

kevin

Bra start av Stian Hansen i dag,-2 etter 4! Cut er foreløpig på +5,men hvis det blir samme scores som i går så blir nok cut-grensa på flere slag enn det

kevin

over 15 år siden

kevin

Kun Aronsen som klarte cut. Gikk på +5 i dag og er T24. Hadde en trippel på hull 2 som ødela en brukbar score. Legger merke til at Petter Bocian som delte 13.plass med de beste norske på Losby forrige uke,er i delt ledelse her.

kevin

over 15 år siden

kevin

Ble en 35.plass totalt for Aronsen,etter +7 i dag. Mye høye scores i dag også,beste var -2. Vinneren Adell fra sverige gikk på par totalt!

Det er en ny turnering på Ecco Tour allerede fredag,Willis Invitational. Den spilles også på Lübker,over 2 dager. Vet ikke om de norske skal være med her også. Det er en pro-am turnering med 100 000 dk i potten

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her