Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY Scangolf Gamers - Premiering

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Spring season er over og Hemmi dro seieren lett i land (Tror han).

Han har sendt melding til alle deltagere i Scangolf Gamers, som den enkelte finner nederst på siden ved pålogging.

Premieringen består av golfopplevelse og Hemmi har et meget godt innspill for at dette vil innfris.

Det er fint om vi holder dialogen der så får vi heller komme opp med misunnelsesverdige innledninger og referat fra den store golfopplevelsen her senere.

Jeg henviser alle som vil delta i den "veldig" alvorspregede gruppen "Gamers" i årets siste sesong til å lese Notes etter pålogging til Fantasy Scangolf.

De som ikke er med på no9e aqv moroa anmodes om å sjekke tidligere tråd om saken.
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951

Bli med, det er plass til flere deltagere i den noe uformelle Fantasy Scangolf gruppen
(Heder, omtale og ære står på spill)

Scangolf Gamers:
Her setter du bilen og/eller kona + huset i pant mot muligheten til å omgjøre fantasien til fantastiske golfopplevelser.

Lawinth

vist

over 15 år siden

vist

Mulig det står noen plass, men når er det frist for innbetaling sommer sesongen?
Koster det 260 for den sesongen?

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Bra du er våken Vist.
Vi andre sover. Ser at det er 13 runder i sommer sesongen og da blir det vel 260,- om vi skal satse 20,- pr uke.

Det eneste det går ut over er vel eventuelt at the end story for Sommersesongen blir enda bedre en den som er under oppseiling nå.

Hemmi

over 15 år siden

Hemmi

Jeg har sendt mail til alle deltagerne i Scangolf Gamers, men siden ingen har kommet med tilbakemelding på mail til meg, lurer jeg på om mailen er mottatt:-)

vist

over 15 år siden

vist

Har motatt mailen din, men avventer litt med å svare. :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her