Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Oppfordring

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Etter oppfordring fra navngitte personer i en tråd, har vi slettet hele tråden.

Vi vil da med det samme oppfordre folk til å oppføre seg her inne.

Ingen ønsker et forum fult av anonym skittkasting mot navngitte personer.

Vennlighet og fleip går hånd i hånd, og krangling og tøys har vi plass til i massevis, men beskyldninger om juks og nedlatende holdninger er unødvendig og uønsket.

Vennligst respekter våre regler, så blir det morsommere for alle.

Hilsen Yngve

QK

over 15 år siden

QK

kjeften...!!!

xxxxxxx

over 15 år siden

xxxxxxx

Merk mine ord: Det du har sett på som useriøs drittkasting i tråden du slettet, kommer til å komme fram som en smakløs sannhet snart. Nok er nok! Løgner kommer fram til slutt, og de som forsvarer/har forsvart disse løgnene kommer til å føle seg lurt og skuffet. Maken til subjektiv moderator har jeg alldri sett! Ta av deg skylappene!

Müsli

over 15 år siden

Müsli

Du har vel ikke rukket å se så mye ennå da stakkar. Modenhetsnivå som en 12-åring, er du heldig så er du ikke eldre en 14.

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Det er ikke subjektiv moderering å fjerne anonyme beskyldninger om juks.

Dersom du leser reglene våre, så ser du lett hvorfor dette ble fjernet.

Om du har problemer med det, så send oss en mail så vi vet hvem du er, så kan vi gjerne diskutere det.

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Etter oppfordring fra en av våre oppegående deltakere, så vil jeg bare spesifisere en liten ting.

Det er uten tvil helt greit å kritisere både for anonyme og åpne deltakere på forumet.
Det har vi ingen problemer med.
I dette tilfellet, så gjelder saken beskyldninger om juks, som udokumentert fremstår som ondsinnede løgner.
Når de da kommer fra personer som har uregistrerte nicks, og som gjentar sine påstander under flere nicks, så blir det bare ubehagelig å la det stå, og dermed kom oppfordringen til å være åpen og dokumentere påstandene dersom de ønsker å ha noe troverdighet i påstandene.

Når det er sagt, så er ikke dette en oppfordring til å finne frem dokumentasjon på folk som jukser for så å poste det på Scangolf.
Dette er et debattforum, ikke et forum for uthenging av juksemakere.

Skjønner ikke at det er noe

over 15 år siden

Skjønner ikke at det er noe

å klage på. Min beste runde var på 38 under par på Pyongyang Golf Club (par 72), rimelig fornøyd med den runden egentlig, hadde noen gode hull med så det ble 5 hole in one, og var veldig nære på ett par til.

Helt utenkelig at noen skulle kalle meg juksemaker.
Hilsen,
Kim

SAbeltann

over 15 år siden

SAbeltann

Noen barn burde hatt forbud mot å bruke pappas PC på internett...

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

Eksempel:

For noen år siden slo jeg fra gul tee ett 3 jern midt på green på Østmarkas hull 13.
2 puttet og gikk av med birdie.

Dette ble gjort i vitners nærvær.
Spesielt de som var på green da jeg slo la merke til det slaget.
Unnskyld igjen;-)

Hadde noen skrevet at jeg gjorde det her ville antagelig en del lignende kommetarer kommet som i den tråden som ble fjernet.

"Bare tull ingen slår så langt med 3 jern" osv osv.

Mange nordmenn er desverre slik skrudd sammen i hodet at de ikke tror at andre kan få til det ikke klarer selv.

At noen av Norges bedre spillere med litt flyt knuser en bane fra rød tee er ikke usansynlig snarere tvert i mot.

Jeg har sett flere av dem spille på bane og på jobb. Er disse personene "på" blir det lav score når hullene er korte.

Nesten alle par 4 er nåbare for disse spillerne. Alle par 5 nås på 2, er vel nesten så det er mulig på ett slag også om man har trøkk nok i kula på enkelte hull.

Jeg personlig synes det er artig å høre hva de som er virkelig gode kan få til av scorer og ønsker de alle lykke til med satsingen sin.

Ikke la neandertalerene ta motet fra dere. Det er gøy å lese at Stian gikk 58 på trening på Asker.

Det er gøy å høre at noen gikk veldig lavt fra rød på Haga.

Folk burde si: "Dritkult og grattis" , ikke juksemaker og værre. Jeg gir blanke i om det var kompis runde. Det er fortsatt scorer de fleste av oss bare kan drømme om.

Er noen tatt i juks, vel da er det fair enough og nevne det dersom det beviselig er sant.
Hvis ikke er det bare pinlig å skrive at folk jukser annonymt.

Så greit modererert Yngve selv om jeg hater moderering. Bare synd at det var nødvendig.......

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Var vel en referanse til en viss Nord-Koreaner over:

http://www.oobgolf.com/content/fore+play/1-211-Kim_Jongil_Best_Golfer_in_the_World.html

Akk, ja, hadde jeg bare hatt samme talent;)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Leaderboard på Eccotour burde gi de som snakket om juks noe å tenke på.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her