Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

miklagard endelig på tur.

ggggggggg

over 15 år siden

ggggggggg

gikk 9 hull på mikla i dag, og det gleder meg utrolig å si at vi nå er på høyde med andre baner. i løpet av en uke kan det klippes ned til normal høyde og det vil bli ordentlig bra forhold!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Godt at alt dette regnet har en misjon :-)

ggggggggg

over 15 år siden

ggggggggg

var faktisk helt regnfritt når jeg gikk i vanlige sko idag. banen har sugd ufattelig bra unna, og var nok ganske tørr. var ikke overvann noe sted.
er spådd relativt fint i morgen, spille en runde??

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

har lagt planer for markatur med familien dessverre.

ggggggggg

over 15 år siden

ggggggggg

miklagard på tur. du på tur. det var utur.... Oo

Stian L

over 15 år siden

Stian L

Bli med på Losby da gggg.. har 14.40 plass til 1

hupps

over 15 år siden

hupps

har lagt planer for markatur med familien dessverre.

tragisk familie du har, din stakkar...... nesten litt alvorlig

gggggggg

over 15 år siden

gggggggg

hmm. losby? ja, hvorfor ikke.

gggggggg

over 15 år siden

gggggggg

losby på en søndag. dyrt det... spørs om det blir mikla ja.

På høyden?

over 15 år siden

På høyden?

Eller kanskje ikke. Var IKKE bra der i går. Ja, mye bedre enn for to uker siden, men fortsatt meget meget dårlig. Uff...... skjønner ikke hvordan de klarer å ødlegge greenene på den måten.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Spilte der akkurat nå - mye bedre enn for to uker siden, greenene er jevne og rettferdige og brukbart raske i lys av at de dresset i går. Fairwayer, teesteder etc er meget bra.

På høyden?

over 15 år siden

På høyden?

Jevne? Jaja....folk er forskjellige....

Myggen

over 15 år siden

Myggen

Greenene har fått bra gressvekst de siste to ukene, men dessverre er det som På Høyden? sier langt ifra gode spilleforhold for det. I stedet for å lese ondulering av greenen må man lese hvordan de forskjellige gresstustene vil påvirke ballens bane så vil vel tro at man med gode greener vil kunne kutte ihvertfall 5 slag. Kanskje de burde ringe bonden på Nes?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg opplever ikke at det er tuster etc, men da har vi forskjellig opplevelse....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Selv om det fortsatt er langt igjen til virkelig gode greener, så har jeg ingen problemer med å sette puttene. Mer enn vanlig, ihvertfall :-)

Når Myggen mener at han mister 5 slag på en runde, så høres det mer ut som en unnskyldning for en dårlig puttedag. Har man selvtillit og riktig speed så går ballene i, nesten uansett forhold.

Jeg har ihvertfall ikke flere putter enn mitt vanlige gjennomsnitt, faktisk heller motsatt.

På høyden?

over 15 år siden

På høyden?

Ja, er nok langt igjen til virkelig gode greener. Problemet (slike jeg ser det) er at puttene hopper og spretter, og ikke holder seg på linja. (noen ganger kan jo det ha sin fordel hvis man ikke starter ballen riktig..;)) Men det kommer seg og blir sikkert bra i løpet ev noen uker til...selvom det ikke akkurat er sommer ute nå...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kanskje meg som er sløv - men de hoppene og sprettene så jeg ikke i løpet av 18 hull i dag. Greenene er ikke så tette og grønne som de skal være - men at det skal være noe problem å putte der det er utenfor min fatteevne. Hvis Myggen er medlem på Pebble Beach skjønner jeg reaksjonen, men ellers ikke.

Seve

over 15 år siden

Seve

1: Hva anbefales av Losby eller Miklagard for en runde på lørdag? Har spilt Miklagard før, men aldri Losby. Ser at begge har tilbud på green fee.

2: Hvorfor er tidsbestillingen nesten full på Losby, mens det ser veldig glissent ut på Miklagard? Pleier det alltid å være større trykk på Losby?

Stian

over 15 år siden

Stian

Seve : Losby er i utmerket stand nå. Fyldige fairwayer og raske fine greener.

Losby har endel trøkk i helgene, men sjekk golfbox på fredag kveld, så åpner det seg alltid ettpar slot`er.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Det er alltid større trykk på Losby fordi de har flere medlemmer. Ellers vil jeg tro at Losby fortsatt har bedre greener enn Miklagard.

Det er greit på Mikla, men fortsatt ikke topp forhold dessverre. Losby var i veldig god stand for et par uker siden ihvertfall.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her