Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

St. Endreol/Terre Blanche

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Noen har som har spilt disse banene - St. Endreol eller Terre Blanche - eller baner i samme lokalområde og har reviews å dele?

007%

over 15 år siden

007%

altfor vanskelige for en 15hcper ..;)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Det ligger i 15 hcp'er at alle baner er for vanskelige :-)

barce

over 15 år siden

barce

er barbaroux i nærheten? i så fall anbefaler jeg den på det varmeste!

lite trafikk, Pete Dye design (litt crazy noen steder, men..) - og decent priset!

Terre Blanche så nesten for bra ut til å være sann (nettsiden). Magefølelsen sier over priced og wanna be klubb.. seff. mulig at det er en liten juvel..

St. Endreol forvirrer meg. Er det en bane som jeg har blitt anbefalt eller advart mot.. husker ikke - men den så koselig ut på nettet i hvertfall..

Bamse

over 15 år siden

Bamse

St. Endreol ble spilt i April i fjor. Det var den eneste banen i området jeg hadde budsjett til å spille uten å ha sett golfkøller på mange måneder :) Den fungerte helt fint for meg. Sikkert i bedre stand nå.

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Likte den faktisk såpass at jeg spilte den to ganger heller enn å prøve en annen.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Bamse - hva var i dårlig stand? hva slags type bane vil du si at det var ?

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Den var ikke i dårlig stand da jeg var der heller, men litt tynn i tupéen tidlig på året. Et hull var under renovering. Banen ligger i variert terreng og har mange gode hull. Noe tung å gå, men den treninga trenger du... ;) Mener å huske at hullene i stor grad ligger fint adskilt fra hverandre, og vann, skog og bunkring er fint brukt.

Jung

over 15 år siden

Jung

Jeg spilte St. Endreol for noen år siden, da vi leide en villa nær Fayence.
Jeg husker banen som nydelig beliggende i terrenget, men anstrengende å gå. Forholdene var utmerket i juli. For meg med høyt hcp. var banen vanskelig, men jeg kommer gjerne tilbake dit p.g.a. layout, ro og fred.
Jeg har også spilt Roquebrun nærmere kysten, men den likte jeg ikke. I dårlig stand, og med mange "dumme" hull. Fikk sitte på med en franskmann i hans golfbil, og husker at han for hvert dårlig slag - som det var mange av - utbrøt: "C`est pas possible!"

Blondie

over 15 år siden

Blondie

Jeg har spilt Terre Blanche flere ganger - begge banene. Det er et fantastisk baneanlegg og kan absolutt anbefales.

andersss

over 15 år siden

andersss

Alex noren skryter/snakker mye om den på bloggen sin

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Gode nyheter om begge baner dette. Ser frem til test!

Laser

over 15 år siden

Laser

Hvorfor ikke prøve Saint Donat som er meget flott anlegg og i skikkelig stand Prøvde selv for 14 dager siden Prisen er aksetabel sammenlignet med Terra B

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her