Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

golf videoer ( postet i flere forum )

Kenneth Kristiansen

over 20 år siden

Kenneth Kristiansen

Hei,

Finnes det video/dvd av pga/lpga turneringer? På samme måte som man kan kjøpe fotball og hockey kamper i supporter butikkene?

-Kenneth-

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Jepp... jeg har endel filmer. Skal lagen en liste til deg (med "butikker" også) og legge ut her... trolig i kveld.

Runar Nyrud

over 20 år siden

Runar Nyrud

Prøv www.sendit.com der har de et bra utvalg.
Trykk på "browse" og velg "sports" og så golf. Du kan også velge å "browse" på bare DVD, bare VHS eller begge.

Jeg pleier å bestille en dvd av gangen og vente til den står i status "sendt", så bestiller jeg neste. Da kommer det aldri over momsgrensen og jeg får den rett i postkassa.

Normalt er de veldig raske, men det kommer ann på posten også. Bestiller man feks. på mandag er min erfaring at de kommer på torsdag som oftest.

Forresten så tror jeg at jeg ikke trenger å lage noe liste... de har det meste på "sendit". Det ligger i London hvis jeg ikke husker feil.

Jeg har forhåndsbestillt DVD for Ryder Cup 2004, den kommer i slutten av oktober. Den koster 15 pund, eller ca. 179 kr.

Du finner masse filmer fra major turneringene, men fra damene har jeg bare sett solheimcup (2003, meget bra....).

FORRESTEN: I KVELD PÅ VIASAT SPORT SENDES DEN OFFESIELLE FILMEN FRA RYDER CUP 2004 KL. 2100 - 2230.

Hvis det er noen som kan skaffe en PAL verson av the masters i 1986 så hadde jeg vært villig til å betale noen kroner...... :-) Har bare ntsc versjon :-(

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her