Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

De nye sidene.

Jarle Midtskogen

over 25 år siden

Jarle Midtskogen

Vi har nå lagt ut våre nye sider og tjenester. Allikevel vil det komme flere tjenester i løpet av kort tid. Disse vil bl.a. dreie seg golfutstyr og regler. Vi skal også lage en del konkurranser med mulighet til å vinne flotte premier. Benytt gjerne anledningen til å si din mening om sidene her!

Runar Nyrud

over 25 år siden

Runar Nyrud

Gratulerer med nye sider !!!!!

Golfer

over 25 år siden

Golfer

Gratulerer med nye sider! Det jeg savner som dere hadde ifjor på denne tiden er status på baner i Sverige (Bohuslän området. Kommer det?

Jarle Midtskogen

over 25 år siden

Jarle Midtskogen

Ja, dette vil komme. Vi må bare venter et par dager før vi undersøker spillemulighetene pga det store snøfallet i både Norge og Sverige de siste par dagene.

m@x

over 25 år siden

m@x

Gratulerer med nye sider !
Dere har utvilsomt hatt Norges beste golfsider, og nå er de blitt enda bedre ; for jeg regner med at det vil komme data under "Banebeskrivelse" og evnt. "Turneringsliste" etter hvert ?? (Har nemlig hatt stor glede av at det finnes en "fasit på internett" når det gjelder Baneverdier, Slopeverdier og hullindeks..)
Takker og bukker for at det finnes så initiativrike personer i vårt lille golf-land !!

Jarle Midtskogen

over 25 år siden

Jarle Midtskogen

Ja, banebeskrivelser kommer også. Det gjenstår bare litt "opprydningsarbeide" rundt disse siden.
Når det gjelder terminliste kommer det en felles liste etterhvert på åpne turneringer på forskjellige baner i Norge. Denne kan ha stor nytte for mange spillere som liker å spille turneringer, ikke bare på sin hjemmebane, men også andre steder.

Hydro

over 25 år siden

Hydro

Gratulerer Jarle, dette ser og virker meget gjennomtenkt, så jeg er veldig stolt av deg jeg. DU SKAL HA MYE SKRYT FOR ALL DEN JOBBEN DU HAR GJORT MED DE NYE SIDENE.
Nå kan du kanskje komme ut og leke med meg litt oftere.?

Martin

over 25 år siden

Martin

Jeg bøyer meg i støvet for dere. Dette er norges beste golfsider. Veldig bra. Lykke til videre

Si-To Golf

over 25 år siden

Si-To Golf

Jeg slutter meg til gratulantene, dine nye sider
er virkelig bra.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her