Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Flaut og skammelig

Jung

over 14 år siden

Jung

Gårdsdagens CL-kamp mellom Barcelona og Inter var en parodi på en fotballkamp mellom to av verdens beste (?) lag. En nitrist forestilling på flere måter. Skammelig av Inter å vise null interesse eller initiativ til å angripe. Flaut av Barcelona å spille så stereotypt og uten gjennombruddshissighet. Ballsikre, men så lite innovativt og med pasninger tversover, og i tillegg skuddredde.
Dog var Inters oppførsel det verste. En skam for fotballen med så destruktivt spill. De hadde vel knapt et skudd på mål i hele kampen
De vant jo, so what? Likevel: slike lag ønsker vi ikke skal vinne. Jeg håper inderlig at et så kynisk lag taper finalen. I tillegg er spillerne dønn usympatiske.

Boman

over 14 år siden

Boman

Verre usympatisk lag enn Barcelona fins ikke!
Virkelig fint at noen tok rotta på dem!!

Innmari Serriøs

over 14 år siden

Innmari Serriøs

Innsiksfullt og kreativt Jung....
dønn usympatiske spillere over hele fjøla faktisk....

spesiellt

hackz

over 14 år siden

hackz

Fikk du med deg at Inter fikk en mann utvist?
Flaut var det røde kortet.

Inter spilte smart.

R8

over 14 år siden

R8

En fantastisk fotballkamp med taktikk og arbeidsmoral. Mourinho er verdens beste trener uansett sport. Henrik Bjørnstad kunne trengt ett møte med ham.

vist

over 14 år siden

vist

Man kan mene hva man vil om kampen, men å kalle kampen fantastisk, er i mine øyne så langt bak mål det er mulig å komme.
Jeg mener fotball skal være underholdning, og hvis man ikke enten hater Barcelona eller elsker Inter, så var jo kampen dørge kjedelig.

Det var et usympatisk skuespill som førte til det røde kortet, men tror ikke Inter hadde våget noe mere om de hadde spillt 11 mann hele kampen.
Og at ikke Inter's keeper ble utvist pga uthaling av tid var jo utrolig, han fikk gult kort for uthaling av tiden midt i første omgang, og fortsatte bevist med dette resten av kampen uten at dommeren gjorde noe mere.




Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Det kule var at et lag vant og ikke en samling individualister. Det er et lagspill. Inter spilte fantastisk hjemme og valgte taktisk på Nou Camp - det er ikke helt uforståelig, men det gjorde ikke kampen strålende. Spiller du med 10 mann og har en 3-1 ledelsde etter hjemmekampen så kan man ikke forvente fyrverkeri heller.

vist

over 14 år siden

vist

Jeg frventet ikke et frverkeri, men jeg frventet mere enn at Inters keeper XX ganger sparket ut ballen til innkast nesten nede ved hjørneflagget til Barcelona.
Klart det var bra taktisk, men jeg forlanger faktisk litt vilje til anngrep av et av europas beste lag, selv på bortebane.
Men se for dere at målet til Barcelona ikke hadde blitt annulert, da hadde taktikken vært en fiasko, siden de ikke hadde gjort noen forsøk på å angripe engang.

Hallo

over 14 år siden

Hallo

www.fottbalforum.no?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her