Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Zurich Classic - DAY 2

barce

over 14 år siden

barce

Hei hei..

Stand in for Kevin her.. hehe.. jaa.. host host..

Har dere hørt den om svensken, nordman... ehh.. neivel..

okey, da.. dette blir en kort, kanskje unyansert og muligens med en rekke feil - da jeg beklageligvis (heldigvis) ikke fikk med meg runden i går.

Jeg ser dog at scoren viser +5!!! To hull spiller han score-messig dårligere enn hva jeg mistenken en lett nervøs GB med lavt blodsukker hadde klart - og det er ikke godt nok i dette selskapet mine herrer. I dag må vi se en runde som vi hittil ikke har sett i år - langt ned på sekstitallet. Dette skal i tillegg utøves som late starter.

GOGOGOOOOOOOOOOOOOOOOOO HENRIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hackz

over 14 år siden

hackz

hei hei:)
Ser ut til at cutten vil ligge rundt det samme som i fjor. - 1
Spent på om vi får se en all-inn runde, eller om han tar det som trening.
Er dags for litt godgolf nå :)

kevin

over 14 år siden

kevin

Endelig snart hjemme. Stoppa på hjemveien og spillte evje. Etter en real fest i går og lite søvn var det nok ikke lurt...burde nok reist rett hjem:)

Men nå blir det golfkveld med pgatour og henrik,og et ørlite håp om et mirakel

Beartown

over 14 år siden

Beartown

Virka ikke 'Tincup' metoden Kevin ;-)

kevin

over 14 år siden

kevin

he he:) nei,var nok i bedre form enn navnebroren min fra den filmen,men noe var feil...lol

Og når jeg kom hjem for å følge Henrik så er det selvfølgelig "play suspended"....uff,blir en lang kveld

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Noe sier meg at dette kommer til å bli en særdeles populær tråd :-)

kevin

over 14 år siden

kevin

Det ser ikke veldig lovende ut for spill i dag

http://pgatour.dtn.com/

Viasat golf melder at det er utsatt og at det vil spilles i morgen

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Da er HB i gang og etter 4 hull er han -5 og mangler bare ytterligere innsats, fri Fantasy og litt humor for å redde helgespill.

Han ligger nå for tapp inn birdie på hul tre, igjen...

kevin

over 14 år siden

kevin

skjønner at det ble stoppet i går,65mm regn og lyn som slo ned i trærna på banen...sjekk ut videoen
http://www.pgatour.com/2010/tournaments/r018/04/23/recap-friday-zurich/index.html#

kevin

over 14 år siden

kevin

Henrik startet med 2 stk par og så stoppet de spillet igjen pga fare for uvær...kan bli en fryktelig lang dag og helg dette

Burde vel hatt en bedre birdiesjanse på hull 10(hans første),innspill fra 92 yards og så misser han greenen høyre

Kan ikke skjønne hva som skjedde på hull 11,han lå 13 yards foran greenen og slo 5 yards...så fra 8 yards satt han nesten birdien,kun knappe 10cm fra. Bare par dessverre

Utslaget på hull 12 er i fw-bunker nå når spillet er stoppet

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

skjønner du ikke hva som skjedde fra 95 yards?? det han er dårligst på på pgatour, innspill fra 120 og inn. desverre. han holder middels amatourklasse der. godt han kan putte slik nogenlunde.
håper han kan pepre pinnen litt mer, det er tvingrnde nodvendig!

kevin

over 14 år siden

kevin

da har de kommet i gang igjen,henrki misser greenen til venstre

kevin

over 14 år siden

kevin

ble par på hull 12...ST roter litt nå på 13.

kevin

over 14 år siden

kevin

Ekkoooooooooo:)

6 strake par på Henrik sålangt,lite action

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Beklager manglende entusiasme, kevin. Ser Henrik har spilt 8 strake par nå. Det er kjekt det men...

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Ja det trengs en skikkelig men... eh, mann for å redde helgespillet i dag

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Ja det trengs en skikkelig men... eh, mann for å redde helgespillet i dag

kevin

over 14 år siden

kevin

Missa en to-meter for birdie på 18....nå må han ha mer enn et mirakel for å klare cut`n...5 slag bak,9 hull igjen

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Ser ut til at han skal gå steady par i dag.
Vi må nok se et par ørner og et par mindre fugler skal dette gå veien

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Steady Eddy i dag - 15 hull på par. Har en rimelig god birdiesjanse her da, men løper er vel kjørt uansett.

kevin

over 14 år siden

kevin

ble en birdie ja,håper for hans del at han spiller like stødig inn,for selvtilliten

kevin

over 14 år siden

kevin

avslutter strålende med ny birdie,og gikk på -2 i dag. Utrolig surt med de missene i går

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her