Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva har skjedd i vinter?

R8

over 14 år siden

R8

Har klart å spille 4 runder allerede i år. Økt utslagene med 30-40 meter,slår storstett rett og treffer greener. Bruker 10-12 slag mindre pr. runde.Enn i fjor. Kan det være så enkelt at jeg har gjort om 2 ting? Ser på ballen helt den forlater kølla og slår skikkelig igjennom. Kan golf være så lett??

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Hmmm... Se på ballen... gå skikkelig gjennom...

Jepp, er ikke noe mer da. Gratulerer R8, du har knekt koden!

Kan jeg kalle deg R9 nå? :-)

R8

over 14 år siden

R8

Nei,GB ikke kall meg det. Synes nicket mitt er flott som det er...

FORE-play

over 14 år siden

FORE-play

Jeg synes R8 er svært kledelig.....

Langt og hardt

over 14 år siden

Langt og hardt

Måtte det vare evig

pekka

over 14 år siden

pekka

Etter å ha spilt litt med deg i år syns det går bra, men når alt tilsynelatende går fint kommer den gamle dritten tilbake å "biter" deg igjen, så take care
Ang. nytt nick. Siden det nå er fairway og green hele tiden kanskje det må bli noe så kjedelig som A4.

jonag

over 14 år siden

jonag

Å holde seg "bak ballen" (hodet bak ballen til den er slått) og slå ned og igjennom er alfa omega for å komprimere ballen og få kontroll.

Kontroll gir fairway og greentreff og lengde.

Kult.

R8

over 14 år siden

R8

Enig Jonag. Det er er rått å spille golf om dagen. Klarer nesten ikke å jobbe. Men som Langt og hardt sier: måtte det vare evig :)

hackz

over 14 år siden

hackz

Det er jo sånn man drømmer om R8 :)
Moro å høre.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Stilig, R10!!

kevin

over 14 år siden

kevin

høres veldig lett ut....selv jeg burde fått til det:lol

Men det gir selv en høy-hcp som meg håp om å senke meg masse,bare jeg klarer å huske på disse to tingene:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her