Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Zurich Classic - DAY 1

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Ny uke nye muligheter. Forrige uke tok brått slutt da Henrik satt seg på bogey-toget på slutten og misset nok en cut på siste hullet. Skuffelsen var stor blant mange fans og sikkert hos Henrik også,men nå ser vi bare framover til en ny uke med Henrik i aksjon.

Dessverre får jeg nok ikke fulgt med i morgen,og kanskje ikke skrevet dag 2 tråden,da jeg er et eller annet sted i de skånske skoger i arbeidsgivers regi. Så jeg starter ballet,og så får jeg kanskje Barcentrale eller en av de andre faste her inne til å skrive dag 2 tråden? Hvis ingen tar på seg oppgaven så får jeg starte en i løpet av fredagen hvis det blir mulighet for nett tilgang eller via mobilen.

Henrik går ut kl.1540 norsk tid torsdag,mens fredag er det ikke før 2030 norsk tid. Han spiller med Matt Jones og Chris Tidland. Jones er nr.92 på pengelisten,mens Tidland er nr.115. Henrik er nr.139.

I fjor vant Jerry Kelly på -14,mens cut gikk etter -1. Det spilles på TPC Louisiana som er designet av Pete Dye,samme arkitekt som forrige ukes pga bane Harbour Town. Men dette er en ganske annerledes bane enn HT. Den er ganske mye lengre med sine 7341 yards. Den har også større greener og ikke de trange korridorene mellom trærna. Banen var ranket som 25 av 51 på touren i fjor i vanskelighetsgrad. Men den har hele 71 bunkere(iflg pgatour.com,står 103 på hjemmesiden) kontra Harbour Towns 49...TPC Louisiana har også mange pottebunkere. Håper Henrik holder seg unna de,eller har trent mye bunkerspill:-)

I morgen er det meldt fint vær,mens fredag og lørdag ser litt mer usikkert med fare for torden og regn.

Viasat golf sender fra kl.21 i morgen

Tør ikke tippe på hvordan Henrik gjør det,men håper på made cut og helgespill,er en stund siden man fikk skrive introer i helgene,og ikke hjalp det med bursdag forrige uke heller. Kanskje slår det positivt ut at Henrik får spille minst 2 uker på rad,og hvis det blir helgespill så vokser kanskje selvtilliten ennå mer.

Siste fra Henrik på twitter "Lots of demanding holes here in New Orleans, should be a nice test:) Playing at 0840 tomorrow with Chris Tidland and Matt Jones"

Lykke til

TinCup

over 14 år siden

TinCup

Flott intro som alltid Kevin! Flere birdies enn bogeys de to første dagene får være 1.pri..

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Som alltid Kevin...
Meget bra.

God tur sydover

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Stilig, Kevin. Enjoy Skauuune.

Errevs

over 14 år siden

Errevs

Missa green på første. Og trippel på andre, med straffeslag. Blir oppoverbakke fra nå.

Kjakan

over 14 år siden

Kjakan

Deretter to strake bogeyer. Tøffe tak idag.

TinCup

over 14 år siden

TinCup

WTF.. lukter på 80-tallet nå.. 5 over etter 4 spilte

TinCup

over 14 år siden

TinCup

Der spilte HB ihvertfall god golf. FWT, GIR - Birdie. Dog laaaang vei igjen..

c5

over 14 år siden

c5

So far er det vel bare Kevin som har klart å følge opp forventningene - litt synd da..

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Birdie på 7.. +3 etter 8. Bør ha et par til for å ha sjans på helgespill tror jeg

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Ny birdie.. Reparerer bra nå.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

+2 nå og et par til så har han rodd i land en dårlig start om ikke annet. Om cut går på -1 som i fjor kan han vel greit redde helgespillet.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Glimrende utslag og bare 94 yards til pinnen. Skal vi få en limt til pinnen for ny fugl eller rett i koppen?

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Bra put og ny birdie

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Ret og slett trist.... To trippelbogeys????

kevin

over 14 år siden

kevin

Uff da,ingen gode nyheter her nei...faar drukne sorgene her i de skaanske skoger;)

Bloggs

over 14 år siden

Bloggs

I vannet igjen? Viser stroke 3 penalty stroke

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Ja dette kunne vært bedre og det er helt klart at han må levere i morgen om han skal klare cuten.
Kevin, du må bytte ut Stricker til i morgen. Han er NE, noe som kom frem allerede i går.

jallis

over 14 år siden

jallis

leser en statitikken til bjørnstad: så driver han som en gud .. 86 % farirwaytreff , 1,5 putt i snitt pr hull, men er nede i 44% gir .. what tha fuck..

hackz

over 14 år siden

hackz

Kopiert fra VG.no om HB -

Han har som kjent gjort comeback på PGA-touren denne sesongen, og føler at ting sitter mye bedre nå enn da han debuterte i 2006.

- Da var jeg mye mer stresset og usikker - først og fremst fordi jeg ikke spilte like godt. Nå vet jeg at det mest sannsynlig kommer til å løsne start, understreket Bjørnstad.

Det var før sesongen.

Tipper han er litt stressa nå.

WTF??

over 14 år siden

WTF??

To trippelbogeys? Det holder f.. meg ikke. Hjem å tren Bjørnstad, all twittertid og tid på sykkelen bør reduseres, spill og trening må prioriteres.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her