Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ochoa legger opp

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Overraskende melding om Ochoa, som sier hun legger opp. det gjør selvsagt veien til topp for Tutta litt enklere - men samtidig er det kjipt når unge strålende utøvere gir seg. Iflg VG kommer nærmere begrunnelse på fredag.

http://www.vg.no/sport/golf/artikkel.php?artid=10000381

Pepper

over 14 år siden

Pepper

Det var nok veldig overraskende for mange tyder meldingene på. Jeg visste hun hadde giftet seg, men ikke at hun var blitt stemor til 3 barn! Så ønske om egne barn ligger kanskje også bak her? Kjipt for LPGA som sliter nok fra før av med å skaffe sponsorer, men valget er Ochoas, og hennes alene. Synd, men det hjelper jo Tutta til en bedre ranking over tid.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

overraskende og synd,men det har vært antydet tidligere at hun skulle ta en pause når hun hadde giftet seg,fordi hun planla å få barn. Jeg tror hun kommer tilbake om noen år,slik som jeg tror at Annika Sörenstam gjør. Begge to har vunnet "alt" og er vel sånn sett i samme båt,selv om Annika er endel eldre. MEN,når golf er OL-gren om 6 år så tipper jeg at vi ser begge to.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her