Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

iPhone GPS

snappy

over 14 år siden

snappy

God kveld i stuen... Nå har jeg blåst ut av meg i over et halv år. Har fulgt litt med dere folkens :-)

I allefall søker jeg råd...

Har kjøpt med en iPhone... Veldig fornøyd.

Så det var en liggnende diskusjon på forumet nå, men ønsker å konsentrere denne inn mot iPhone.

Hva er det beste software man kan få til iPhone.. Som inneholder banene i Norge, og som bruker GPS funksjonen i iPhone... Ser at Wegolf eller hva de nå heter har nå kommet med iPhone program, men usikker på om dette går på GPS eller ikke...

Setter pris på svar fra dem som kan dette... De som ikke kan så mye kan heller lene seg godt tilbake i stolen, og kanskje lære litt på lik linje som meg selv.

Håper alle er med godt mot nå i starten av sesongen...

Sorry, men

over 14 år siden

Sorry, men

gps'en på iphonen er fryktelig ustabil og unøyaktig, blir bare et stort irritasjonsmoment i lengden. Har hatt nokia og htc'er som er mye bedre akkurat når det kommer til gps'en. Kan bruke wegolfen som er scorekort da...

snappy

over 14 år siden

snappy

Trodde dette skyltes GPS programmet... Har en kompis som kjøpte Navigon, og det funker veldig bra... Like bra som min TomTom...

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Wegolf er en totalløsning med god funksjonalitet både som "rangefinder" og scorekort etc. Presisjonen er selvsagt avhengig av telefonens gps.
Har imidlertid kun brukt den på Nokia, holder nå på å skifte til Desire.

Manx

over 14 år siden

Manx

Efter vad jag har läst på olika forum verkar folk jätte nöjda med golfshot gps

Mvh
Magnus

holein6

over 14 år siden

holein6

Har testet WeGolf på iPhone 3Gs og det funker veldig bra, enkel å bruke. Batteriet var på 70% etter en 18 hulls runde og GPSen er vel så god som på Nokian jeg hadde før.

morten

over 14 år siden

morten

hei, bruker golfshot gps og er ganske fornøyd. Spesielt med å legge innscore osvog med en fin statistikkmodul. GPSen til Iphone er ikke det mest nøyaktige så er du avhengig av det anbefaler jeg en lasermåler.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her