Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Smøla

Gunnar

over 20 år siden

Gunnar

Så at Smøla har fått ny layout på sin hjemmeside nå. Imponert.
Hadde et besøk der ute i August.
De får til masse der ute, og banen begynner å bli brukbar. Koselig liten 9 hulls bane. Selvfølgelig ikke av topp standard, men de kommer seg. Fariwayer er meget bra, men de kan jobbe mer med greener.
Litt for mange par 3 hull. De jobber fortsatt med utvidelse. Sloping til neste år sa de.. Spørs om det går...
Flere som har besøkt denne banen?

Stein Follgrund

over 20 år siden

Stein Follgrund

Jeg bor i Sunndalen, bruker å reise rundt på forskjellige baner, og jeg har tenkt meg utover dit en tur.
Noen som vet adressen til hjemmesiden da?

Tica

over 20 år siden

Tica

Se på www.golf.no, gå til "åpne baner" så kan du søke etter hvem bane du er interisert i så får du inf om banen, samt internett adresse!

www.smolagolfklubb.no

Herognå

over 20 år siden

Herognå

Du finner det på denne siden også, under "Klubber/baner" eller "Linker"!

høyherre

over 20 år siden

høyherre

Nå må dere slutte å reklamere for den mindreverdige klubben der.
Smøla Golfklubb....
Bønder og fiskere.
Hvordan skal det da gå med golfsporten hvis alle får innpass?

Jeg var inne på den hjemmesiden dems....
Amatører. Tulleside spør du meg...
Masse useriøst.
Sloping?
Aldri
Det går jo ikke an å slope en åker...
Nei.
Golf er sport for gentlemen, ikke fiskere....

Bambi

over 20 år siden

Bambi

Trodde fisking også var en Gentlemanssport fra den samme øya som golfen ætter til jeg???

høyherre

over 20 år siden

høyherre

Har du sett de bildene fra hjemmesiden dems?
De ser ut som om de jobber på fiskebåter hele gjengen.
Tviler på at de har noen gang prøvd kultiverte foretak som f.eks fluefisking. De driver vel mest på med håndbak og rævkrok.
Tviler på at noen har hvitt kort der ute.....

høyherre

over 20 år siden

høyherre

Det er til og med bilde av en sykebil på green....

Bambi

over 20 år siden

Bambi

Dere er virkelig rause med skryten gitt....

høyereherre

over 20 år siden

høyereherre

Om man skal fremstå som en av oss høyere herre, mener jeg bestemt at det ikke sømmer seg å skrive «hjemmesiden dems». Korrekt skrivemåte vil vel være «hjemmesiden deres»

Høye fiskere

over 20 år siden

Høye fiskere

Ville bare nevne at fiskere på nordvestlandet er ganske så velstående, noen er til og med forhenværende milliardærer :)

høyherre

over 20 år siden

høyherre

Når det jo gjelder de trøpler der ute, så vil jeg si følgende:
Jeg var der ute på sommerferie for mange år siden hos et vennepar som hadde sommerhus der ute.
Det var lørdags aften, og vi skulle kose oss med en bedre middag, samt god drikke av edlere sorter til.
Men da viste det seg at noen av lokalbefolkningen kom på besøk.
De var noen møkkete, og overstadig berusede individer, som ikke hadde rimelig sosial høflighet. De var saktens så uhøflige at de ikke ville høre at vi ikke ville ha selskap av dem. Flere av disse individer møtte opp, og til slutt var huset oversvømmet av disse.
Etter et par timer hadde de drukket opp alt som var av drikke i huset, samt spist opp restene av vår bedre middag.
En av dem prøvde seg til og med åpenlyst på min kone...
Da jeg sa til ham at dette ikke var akseptabelt, ble det håndgemeng.
Jeg må bare si, at jeg reiste derifra den neste dag.

Aldri skal jeg tilbake.

KK

over 20 år siden

KK

Dette er bare tull.
At noen har sjekket opp damen din har ingenting på denne siden.

Webmaster

over 20 år siden

Webmaster

høyherre:
Mulig du forsøker å være morsom, men det er uansett ønskelig at du stopper der. Vennligst hold deg til saken heretter.

Vips

over 20 år siden

Vips

Det får da være måte på hets av en klubb. De er som endel andre klubber her på kysten basert på dugnad. Hva høyherre har i mot at noen utpå en øy i havgapet vil lage en golfbane skjønner jeg ikke.

Skal besøke banen til våren fpr å sjekke den ut. Regner med at det ikke er verdens beste bane, men det kan bli. Kommer selv fra en kjubb som er tuftet på dugnad og ildsjeler. I dag 15 år etter fremstår den som en 9 hulls bane med gode greener, fine fairwayer og et hyggelig miljø.

Det hadde selvfølgelig vært greit med en rik onkel, (noen som har 10 mill for mye på innerlomma??) Men vi greier oss her oppe.

Vil heller slå et slag for dugnaden på norske golfbaner. Det er gøy å gå på en bane jeg selv har vært med på å utvikle

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her