Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Robert Trent Jones II

Lurer

over 14 år siden

Lurer

Hører rykter om at Robert Trent Jones II har bedt Holtsmark om å fjerne navnet hans fra banen...

er dette bare rykter eller medfører dette riktighet?

noen som bekrefte/avkrefte dette....

Niblick

over 14 år siden

Niblick

I would be extremely surprised if that was true, unless they have not paid any outstanding invoices for their work there.

It is still on their website.

Men hvis sannheten skal frem

over 14 år siden

Men hvis sannheten skal frem

Han har jo bare designet 14 av hullene, og liker neppe å være "garantist" for dårlig design og leirefairwayer uten gress...

FORE-svingende

over 14 år siden

FORE-svingende

Hotsmark har slitt veldig med forholdene de siste årene. Om vi får oppleve Holtsmark med god gresskvalitet i år så mener jeg at den er en av de absolutt beste banene i Norge.

At den har dårlig design tror jeg de fleste vil være veldig uenig i. RTJ har vel tidligere uttrykt at han er svært fornøyd med det han har skapt der ute.

FORE-play

over 14 år siden

FORE-play

Jeg er enig med FORE-svingende.
Holtsmark er unektelig fantastisk designet.
Men, det hjelper ikke at en bil er blank og fin, hvis den ikke tåler å bli kjørt.

Alle bilder og all markedsføring av Holtsmark får banen til å se ut som om den er strøken og dekket med gress.
Dette er i beste fall villedende, og i værste fall renspikket løgn.

Dersom RTJII vil ha navnet sitt fjernet, så vil jeg tro det er fordi HM ikke klarer å holde kvalitet som er i nærheten av kravene som ble stilt når banen ble designet.

Hvem vil ha signaturen sin på en gressløs leireklump?

I wonder -

over 14 år siden

I wonder -

Hvilke 4 hull er det Robert ikke har designet?

FORE-play

over 14 år siden

FORE-play

de 4 siste....

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Såvidt jeg har hørt så gjelder det 13 til 16.

Disse er vel designet av RTJII, men ikke shapet som den opprinnelige planen?

FORE-play

over 14 år siden

FORE-play

Stemmer GB. jeg svarte for kjapt...... :)

alle hullene var del av en plan som ble for dyr til slutt, så de kuttet på disse 4 hullene.

det synes jo ganske tydelig når du spiller banen også.

er selvsagt ikke meningen å si noe så slemt som at det vakre Hull 17 ikke er TJ design :)

hackz

over 14 år siden

hackz

13 og 14 er kanskje de kjipeste hulene på HM, 15 og 16 liker jeg.

kevin

over 14 år siden

kevin

Hmm...visste ikke dette jeg,og det er akkurat den delen jeg ikke liker spesielt godt,er ikke like bra som resten. 16 burde jeg egentlig like siden jeg ofte scorer bra der:)

Nå når jeg vet dette kan jeg si at jeg er helt enig i at den delen ikke er like bra som resten...men har vel tenkt tanken før ja

Kanskje trådstarter kan si noe om hvor dette ryktet kommer fra?

tttttt

over 14 år siden

tttttt

15 og 16 er jo glimrende golfhull. 13 og 14 er så som så. Lurer på hvordan de var tenkt.

TT

over 14 år siden

TT

Holtsmark ser veldig lovende ut i år, tror det blir en bra sesong :)

veggiss

over 14 år siden

veggiss

ingenting hadde gledet meg mer :)

Jung

over 14 år siden

Jung

Holtsmark åpnet først som en 9-hulls bane, og det betyr vel at disse 9 hullene var designet av RTJ. Da var de seks første hullene lik de som er idag. Hull 7-9 er de som idag er hullene 11-13. Dagens hull 7-10 var under arbeide, og må vel tilskrives RTJ, likesom hull 13. Det betyr vel at dagens hull 14-18 ikke opprinnelig er designet av RTJ?

Personlig liker jeg både 14, 15 og 16, mens 13 vel er et "dårlig golfhull". Om RTJ er stolt av det hullet er vel tvilsomt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her