Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forbannelse?

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

For en uke. Brann tapte 3-0. Helgen i Portugal ble stjålet av vulkanaske på torsdag. Kjempestrekk i ryggen i morges og mens jeg var hos kiropraktor kom en jævel og knuste ruten på bilen og rappa mobilen min. Ingen golf i morgen uten bil.

Spørsmålet er vil det hjelpe å kjøpe Iphone?

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Oi. Godt spørsmål, Sam.

c2

over 14 år siden

c2

detta er ikke sant - i så fall bør du neppe iverksette så ustabile saker som er golfrunde - det kommer det ikke noe godt ut av.

jesus maria

over 14 år siden

jesus maria

Jeg kan ikke se at det kan gjøre ytterligere skade iallefall?

Enur

over 14 år siden

Enur

Uff, uff, triste greier!
Du har min fulle sympati, Sam!

Trøsten får være at en ny uke er rett rundt hjørnet, og den kan vel neppe bli verre!

007%

over 14 år siden

007%

Klokt Sam, søk trøst hos venna dine. Ellers enig med GB.

Beartown

over 14 år siden

Beartown

Helsike heller. Min sympati Sammie. Som vi sier her borte "When it rains, it pours"

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

ja, 3 dumme ting der. Godt banene i norge åpner nå.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Takk folkens. Jeg trengte den sympatien.

c2: det er faktisk dokumenterbart sant.

jonag

over 14 år siden

jonag

Å eie en Iphone vil slukke alle sorger. Garantert.

PegTee

over 14 år siden

PegTee

Sympati til deg, Sam. Dette var triste greier.

guru

over 14 år siden

guru

det er bare karma

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Iphone er på plass og bortsett fra at antenna er dårligere enn den HTC'en som ble rappa og den kjipe opplevelsen av at dataene fra Golf Card app'en til IPod'en ikke synket over til device nr. 2 med samme app - så er den morsom....Får glede meg over den til neste innbrudd....

Kevin

over 14 år siden

Kevin

da er det obligatorisk med pgatour app og jobb som "shottracker-kommentator" når Bjørnstad spiller i Panama,mexico,puerto rico og andre gudsforlatte steder:-)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

PGA Tour app'en har jeg hatt på Ipod Touch via wifi lenge, Kevin. Tror til og med jeg var innpå med kommentarer fra den tidligere i vinter ifb. med en av HBs turneringer.

Oslo

over 14 år siden

Oslo

Det var mange ulykkelige hendelser på en gang! Et lyspunkt var jo at Brann tapte 3-0, men det hjelper vel lite med tanke på det andre som gikk skeis! ;-)

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Ja,stemmer det Sam:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her