Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Verizon Heritage - DAY 2

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Tja,hva skal man ønske seg i dag? Siden jeg har bursdag i dag og ikke har ønsket meg noe ennå,så hva passer bedre enn å ønske seg en runde under par og "made cut"?:) Kommer nok ikke til å få fulgt med så mye i starten i dag,men kommer sterkere utover kvelden,da håper jeg Henrik allerede har sikret helgespillet.

I går ble det veldig opp og ned for Henrik tydeligvis. Man skal være forsiktig med å analysere for mye utifra ST,men et lite innblikk får man jo,hvis ST ikke fusker for mye. Han virket veldig solid fra tee i starten,traff alle fairways fram til hull 9. Men på hull 2 har han kanskje truffet trærna langs høyresiden på innspillet og havnet i trøbbel,det ble en kjip bogey til slutt på gårsdagens enkleste hull. På hull 11 kom en fryktelig dobbel etter å ha vært i greenbunker venstre side først,så slo
han seg tvers over i neste og fikk karret seg inn på 6 slag,ikke bra. Mer bunkertrøbbel på hull 13 og ny bogey,da så det helsvart ut faktisk. Men på 16.gjorde han en utrolig birdie etter å ha missa fairway grovt,satte en nesten 10m lang putt. På 17. satt han også en bra birdieputt på drøyt 7m,og vips så var han ikke ute av det allikevel.

+1 for dagen og T77. Blir det like forhold i dag så må han nok under par for å klare cut

DRIVING ACCURACY 57 T100
DRIVING DISTANCE 275.5 T45
PUTTS PER ROUND 27 T40
PUTTS PER GIR 1.500 T8
GREENS IN REG 56 T67
SAND SAVES 0 T77

Puttingen var ikke hans dårligste i går,han var faktisk ganske god når han traff greenene. Men det ble for lite fairway treff etterhvert,selv med den gode starten. Og så traff han for lite greener. Husk at de er ganske små her. Men bunkerspillet koster han slag denne gangen også,det må han bli bedre på. Kanskje gir den gode avslutningen økt selvtillit og ro
før dagens runde.

Choi leder på -7 etter en meget sterk 64-runde. Han imponerte forrige uke på Augusta og ser ut til å beholde formen.

Været ser ut til å bli varmt og fint i dag og,ikke for mye vind heller. Håper ikke vinden tiltar så mye utover dagen siden Henrik går ut senere i dag. Går ut 1240 lokal tid,altså 1840 norsk tid,fra hull 10.TV sendinger fra kl.21 i kveld.

Litt lite "trøkk" her i går,og stemningen dalte vel ekstra når det så som mørkest ut. Men håper på frisk start i dag. For meg blir det uansett en bra dag,med gaver og hilsninger,samt god mat og drikke...så håper jeg Henrik følger opp og fikser resten:-)

Lykke til


Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Gratulerer med dagen, Kevin! Jeg satser på en fin dag for både deg og Henrik :-)

tertit

over 14 år siden

tertit

Først av alt:
Gratulerer med dagen.
Håper HB gjør dagen din fullkommen.

Hemmi

over 14 år siden

Hemmi

Gratulerer med dagen, Kevin:-)
Henrik kommer til å gi deg en flott presang utover kvelden med en runde på -4.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Kevin, gratulerer med dagen. Jeg håper HB gir deg det du ønsker deg fra ham og at du ikke ender opp som meg - jeg fikk 0-3 i bursdagsgave fra Brann og avlyst Portugal tur i gave fra Islendingene.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Føler virkelig med deg Sam,synd med turen din

PegTee

over 14 år siden

PegTee

Gratulerer til Kevin og kondolerer til Sam. Til sistnevnte tenker eg nok mest på Portugalturen - fotball er eg ikkje så interessert i.

Følger spent med Henrik!

WiBo

over 14 år siden

WiBo

Flott innledning igjen Kevin. Alltid interessant. Grattis med dagen også. Og Sam; du høster ingen sympati med 0-3 fra Brann. Det var vel ikke annet å vente;-) men føler absolutt med deg ang den avlyste turen til Portugal.

Yngve Johannessen

over 14 år siden

Yngve Johannessen

Hallo, det går jo busser!

barce

over 14 år siden

barce

Bursdagstider.. herlig! Gratulerer med dagen og en glimrende trådstart som vanlig Kevin!

hackz

over 14 år siden

hackz

Gratulerer med dagen Kevin! Håper Hemmi har rett :)

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Da får jeg henge meg på og gratulere så mye med en ny overveldende trådstart og dagen som høres ut til å bli bra. HB har sikkert fått med seg at du har dagen i dag, og vil bidra til at den topper seg som en bursdag burde.

Pepper

over 14 år siden

Pepper

Gratulerer med dagen! Enig med Lawinth, Henrik vet sikkert at du har fødselsdag og spiller deretter! Da blir det made cut og penger i helgen.

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Må nok gå -2 for å klare helgespillet

bloggs

over 14 år siden

bloggs

kongedrive fra HB, 165 yards

@lle Fugler

over 14 år siden

@lle Fugler

Gratulerer med dagen idag Kevin, vi feirer på rette dagen ;) Hipp hipp hipp hurra for oss!
Ellers kikker jeg innom her for å se hvordan det går med turneringene som dere så flott holder oppdatert hele tiden!

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Aaaaaaaaaaoooooooooommmmmm

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Tror HB feirer dagen din jeg Kevin.
Han ar jnoe på gang nå, to fugler på rad smaker bra...

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Par på det vanskelige 18 nå, så er det gode muligheter!!!

kevin

over 14 år siden

kevin

En liten smugtitt fra restauranten,det gleder meg aa se at henrik har begynt bra...det er en god dag saalangt:) keep it up

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Jadddaaaaa!!!

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Jada... jada..

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Aaaaaaaaoooooooommmmmmm

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Faen... Slo tilbake med en birdie på neste nå da!!!

tertit

over 14 år siden

tertit

Lukter dobbelbogey

St. Able Ford

over 14 år siden

St. Able Ford

Dette ser ikke så bra ut hmmmmm

Ramlefjell

over 14 år siden

Ramlefjell

Lyver jeg da jeg sier jeg skal utbedre systemene?

Trippelbogey

over 14 år siden

Trippelbogey


Som vanlig tragisk fra bunkeren, og bare en bra putt hindrer dobbelbogey.

Så roter han vel til nok et par 5 hull. Hvordan er det mulig å bomme med 10 yards fra 35 yards???

TB

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Så langt etter du ligger???? Han er jo ferdig med par 5 hullet for lengst.. Ble par

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Ser ut som om app'en på iPhone er raskere enn ST
satte 60 cm putt for par

Trippelbogey

over 14 år siden

Trippelbogey


Er det forbudt å mene noe om du ikke mener det innen 15 sekunder etter at det har skjedd kanskje?

TB

Art

over 14 år siden

Art

Par eller bedre in er det i boks.

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Birdie!!!! Yes, da håper jeg det holder inn

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Birdie!!!! Yes, da håper jeg det holder inn

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Birdie!!!! Yes, da håper jeg det holder inn

Art

over 14 år siden

Art

TB. Were you born a complete arsehole or do you just get up really early every morning and practice hard?

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Birdie!!!! Yes, da håper jeg det holder inn

OK, men jkeg klarte ikke dy meg, og så var det veldig ok at det ligger an til helgespill nå

Kevin

over 14 år siden

Kevin

etter en flott kveld utenfor huset er jeg endelig hjemme,på med tv`n og pc`n...

Og når jeg kom så hooka han ballen laaaangt til venstre ut og i bunkeren

kaffekannen

over 14 år siden

kaffekannen

Din feil kevin:)

Art

over 14 år siden

Art

Ser bra ut nå.Viktig cut dette nå!

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

ligger på cutgrensen nå....

Kevin

over 14 år siden

Kevin

uff da,akkurat innenfor foreløpig...come on henke

Art

over 14 år siden

Art

Riktig side.

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Lang putt for å redde par nå.. Redd dette ryker altså

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Jkeg? Er ikke bare jeg som drikker ser jeg

Trippelbogey

over 14 år siden

Trippelbogey


Til greenside bunker, da ryker cutten. Han må være PGA-historiens mes hjelpeløse fra sand.

TB

Kevin

over 14 år siden

Kevin

fcuk...havna i bunker altså igjen,og nok et dårlig bunkerslag...da må man sette sin lit til en birdie på siste kanskje

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Bogey... Da må han ha birdie på siste tror jeg

Kevin

over 14 år siden

Kevin

iflg Haugsrud flytta cut seg til par,men iflg leaderboarden er det ikke det....

Kevin

over 14 år siden

Kevin

jo,der er den faktisk på par

Trippelbogey

over 14 år siden

Trippelbogey


Prøve å unngå bunkeren på hull 9 da, kanskje...

TB

gggggggggg

over 14 år siden

gggggggggg

faen, nå ligger han på 112 yards. da er det over...

Kevin

over 14 år siden

Kevin

missa fairwayen,høyre rough. Kun drøyt 100m til pinnen,få stopp i den da midt på eller nærmere

ggg

over 14 år siden

ggg

håper det ikke er noen trær i veien?

ggg

over 14 år siden

ggg

så, han klarte å slå 130 yards ja... og i bunker... FY FAEN!

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Havna i sanda igjen,den bakerste av de....ligger ikke bra der vil jeg tro

Trippelbogey

over 14 år siden

Trippelbogey


Da er det definitivt godnatt til cutten.

TB

10g

over 14 år siden

10g

så, cutten skal ryke på siste hull denne gangen også? utrolig.

Kubein

over 14 år siden

Kubein

Bogey. Game over

Zuzz

over 14 år siden

Zuzz

3 inch fra cut.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

fyttigrisen....det var utrolig skuffende på en ellers bra dag.

Adam

over 14 år siden

Adam

Han er 1000000 bunkere fra cut. Ufattelig at han kan spille så jævla mange baller oppi sandkassa. Patetisk!!!

Kevin

over 14 år siden

Kevin

for meg selv da,ikke Henrik:(

Trippelbogey

over 14 år siden

Trippelbogey


Men trener skal han ikke ha, og det ser ut som det kunne hjulpet med noen som kunne trene innsiden av hodet også.

Dette er skikkelig skralt, taper i praksis 4 slag på siste 9 (da tar jeg med to manglende birdier på banens to letteste hull).

TB

xxx

over 14 år siden

xxx

igjen, han suger fra 110 m og inn. det er litt trist når man er på pgatour. desverre. helgespill hadde vært ytterst viktig nå.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Merkelig dette,han treffer altså mange flere fairways i dag,ca.71%. Så treffer han like få greener som i går(56%). Og han putter veldig bra når han først er på greenen,han leder faktisk den statistikken på 1.5 putter pr gir!!

Men når man ikke treffer mer enn halvparten av greenene og roter bort slag fra bunkeren,da blir det stusselig.

Han gjorde faktisk 5 birdies i dag og,men det var disse bogyene da...grrrrr.

abc

over 14 år siden

abc

For jævelig, jeg vil ikke si noe mer om denne turneringen.

De av dere som husker bedre enn meg, når var det HB begynnte storspillet i fjor?

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Han er heldigvis klar for spill neste uke i Zürich Classic,lista ble lagt ut nå og han er med. Så blir ikke lenge å vente til neste gang

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Tristere enn tristest....

hackz

over 14 år siden

hackz

Var en tur ute i går, fulgte de site hullene på mobilen. Må ha sett litt trist og lei ut, et par kompiser kom bort og lurte på om alt var ok..

Æ hakke ol...var svaret.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Kan vanskelig se for meg at HB var klar over at du hadde bursdag i går Kevin.
Han kan vel ikke ha avsluttet så dårlig bare for å være jævlig mot deg?

Kevin

over 14 år siden

Kevin

he he,nei tror heller ikke at det hadde noe å si. Han var nok ikke kald og rutinert nok på slutten dessverre. Ganske skuffende,men men

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her