Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF - Verizon Heritage

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Da er det ikke lenge før utslag i denne ukes turnering, Verizon Heritage.
HB er med noe som jeg mistenker bidrar sterkt til stor aktivitet her på forumet, og ikke minst blir det spennende å se om han vil levere til en T10 plassering denne gang.

Hemmis er her i tet for sesongen så langt, men har ikke festet grepet i forhold til de som jager bakfra. 9 poeng ned til Barcentrale er vel ikke mye og henge hatten på når det er 18 stykker som ligger på tallet 300 + i poeng med nevnte Hemmis i ledelse med 389 p.
Vi er 37 registrerte deltagere og sesongen er bare så vidt startet, så det kan bli spennende å se hvor mange som får fulgt opp, og satt gode lag fremover.

Sidestilt i Fantasy Scangolf er vi en gruppe på 8 spillere som har en PAY turnering gående. Alle deltager der føres i egen scoreoversikt som alle reg. deltagere i Fantasy Scangolf kan se under ”Notes”
Hemmis leder jo selvsagt også der, men det anses foreløpig som et mer hendig uhell, da vi er flere som venter å vinne denne turnering.
Det er plass til flere deltagere om flere vil med. Er du interessert så vis din interesse i et innlegg her og jeg legger opp beregning av din tellende score så langt i sesongen.

Da ønsker jeg bare alle lykke til under Verizon Heritage

Lawinth

Kevin

over 14 år siden

Kevin

ble ingen god avslutning på Masters turneringen,så kanskje jeg har mistet formen helt:) Men satser friskt med spennende og nye valg denne uka,så får vi se

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Trolig var min suksess forige uke et blaff, men jeg kan jo i det minste jinxe noen andre....

Hemmi

over 14 år siden

Hemmi

Det er ikke noe hendelig uhell, Lawinth, men godt spilt. Jeg vil også vinne denne turneringen, og hvis dere absolutt ikke vil bli invitert til en golfrunde på en flott golfbane, Trysil Golfbane, er det bare å slå meg.
Jeg nyter resultatlista så lenge jeg kan og har som mål å øke ledelsen denne uka.
Lykke til alle sammen.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Det var veldig hyggelig å høre Hemmi. Har ikke oppfattet fra noen at de tar utfordringen.
Du er dermed den første og det hadde selvsagt vært veldig hyggelig å bli invitert til Trysil.
Men personlig tror jeg ikke det holder helt inn for deg, og det er dermed invitasjoner til TYGK som vil gjelde.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

godt å vite at Choi slapper av på benken min,-7 gjør at han vurderes for spill i morra:)

golfpunk

over 14 år siden

golfpunk

Fire dager etter min første runde med golf i 2010 musklene mine har løsnet nok for meg å begynne å bruke tastaturet igen.

Jeg tror JB Holmes skliter med det samme problemet + 3 etter 3 hull. godt å høre det er ikke bare meg som har planer om å jage Choi etter runde av dagen, sannsynligvis.

Det har aldri fungert for meg, men jeg kan ikke stoppe meg selv ....

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Etter å ha sovnet på sofaen var det kanskje på tide å legge ut en liste igjen før dyna overtar og drømmene om Cheryl Cole fortsetter.....hehe..

OleM i tet og tidenes bombe at Midters sniker seg inn på pallplass, der har du vel aldri vært i denne konkurransen?

Hemmis fortsetter å imponere og jakter på pallen, hvor Yips Duffers også overrasker!! Ser at tidenes bombe ikke er Midters på sølvplass, men seff Lawinth på topp 10 - det er sjukt det!

Natti natti!

1 OleM 56
2 Midters 50
3 Yips Duffers 48
T4 Hemmis Team 46
T4 Adam's winners 46
T6 topcrop 44
T6 droppen golf club 44
T6 clan art 44
T6 wahwahs gruesome foursome 44
T10 vist 42
T10 Tromsø Golfers 42
T10 Lawinth 42
T13 hackz 40
T13 Tottenham Hotspur GC 40
T15 barcentrale 38
T15 stigkir 38
T15 FOREPlay 38
T18 Steinbånn 36
T18 Patriarkens Utvalgte 36
T20 St. Ables 34
T20 Sams Smiling Mooses 34
T20 Team Beartown 34
23 Golfpunk 32
24 team donk 30
T25 Puttarna 28
T25 Kevins flopparooneys 28
T25 Diablos 28
28 Juniors disipler 26
29 VR45 24
30 CMoose 22
T31 AirHolsen 20
T31 Stians Trunkslammers 20
33 Team Goofy 12
T34 Stonheads Best Men 4
T34 PegTee Inglorious Bastards 4
36 Gullgutta 0

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Nå vel bunnen være nådd? Herfra kan det bare gå en vei...tror jeg:)

Flere utskiftninger ble gjort allerede i går kveld. Så beholder jeg Trahan for å se om han gjør som han pleier,spiller en dårlig første runde for så å komme fryktelig tilbake

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Jeg sier takk til Choi. Uten ham hadde jeg vært ganske håpløs i går.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Takk for en fantastisk oppmerksomhet Patriarken, Jeg gjør hva jeg kan for å være tilnærmet usynlig, men med medkonkurrenter som deg nytter jo det dårlig.
Resultatmessig er jeg sånn passe fornøyd og ser at jeg nærmest grisa Kevin, men ble samtidig grisa av OleM
Hvor dårlig var Kevin i går da?

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

FOREPlay har startet dagen nokså forrykende som jeg ser det. Tre spiller har startet og samlet har de -7 etter at den som har kommet lengst har levert 36 slag. Om han fortsetter i den tralten der så burde han lande på nærmere -20 for dagen, noe som vel måtte gi ham et løft oppover listene.

Nå er det jo sånnn at noen må fylle plassene lengst ned på listene også da!

Midters

over 14 år siden

Midters

Detta tar jeg! :-)

FOREplay

over 14 år siden

FOREplay

jepp, jepp. Bra start av mine 3 som er igang. Trenger litt 'catch up' for å sikre penge potten.

En ide til Fantasy golf: kjøre live projected leaderboard av poengene våre. Det burde ikke være en umulighet for gode programmerere.

Stay behind!

FOREplay

over 14 år siden

FOREplay

WTF! Dobbel på Slocum på 18. Benken neste..

OleM

over 14 år siden

OleM

Det var godt å komme ned på jorda igjen, med de beste scorene til de som sitter på reservebenken. Inntar nok snart den vanlige plassen på nedre del av resultatlista igjen.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Ser ut til å bli en generell lav score i dag.
Med en i tet med -8 og ganske mange på -4 og oppover til langt opp plusstallene. Noen få imellom -8 og -4 men tror all score over 35 er en relativt god score i dag

Livescore? Tja...

OleM

over 14 år siden

OleM

Reservebenken min har -13, spillerne har +3. Dette kunne jo ikke vare :)

Golfpunk

over 14 år siden

Golfpunk

Etter at jeg justerte mitt lag jeg klarte å få min litt under gjennomsnittlig poengsum av 32 for torsdag ned til 14 poeng for fredag.

ser frem til kveldens spill, kanskje jeg kan justere ned til 0 poeng.

aaaaarrrggg.

Jeg har nå så mange spillere jeg har sverget aldri å spille igjen jeg vet ikke om jeg kan få ut et lag neste uke.

Hemmi

over 14 år siden

Hemmi

Ikke vær lei deg Golfpunk. Jeg gjorde det samme og fikk kun 10 poeng.
Her kan vi bare se oppover på tallrekka:-)

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Hvordan har dere det egentlig der nede?
Er det mye tåke?

Ikke bra å sverge på for mye Golfpunk.. :-)

Midters

over 14 år siden

Midters

Laget mitt spilte tilsammen 24 slag dårligere i forhold til i går!
Snakker om å snu ting på hodet!!

Midters

over 14 år siden

Midters

Etter runde 2:

1 clan art 80
2 Yips Duffers 80
3 wahwahs gruesome foursome 80
3 Lawinth 76
5 FOREPlay 74
6 barcentrale 72
7 hackz 72
8 OleM 72
9 Tromsø Golfers 70
10 topcrop 70
11 Adam's winners 70
12 vist 66
13 AirHolsen 64
14 Steinbånn 62
15 Team Beartown 62
16 Sams Smiling Mooses 60
17 team donk 60
18 stigkir 60
19 Stians Trunkslammers 60
20 St. Ables 58
21 Midters 58
22 Hemmis Team 56
23 Kevins flopparooneys 56
24 droppen golf club 56
25 VR45 54
26 Patriarkens Utvalgte 54
27 Puttarna 52
28 Tottenham Hotspur GC 48
29 CMoose 48
30 Diablos 48
31 Golfpunk 46
32 Juniors disipler 42
33 Team Goofy 14
34 Stonheads Best Men 8
35 PegTee Inglorious Bastards 4
36 Gullgutta 0
37 ScanDiggers 0

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Burde skjønt at Choi ikke kom til å spille bra i går etter den førsterunden,men de andre leverte greit. Så får vi se i dag. Noen med O`Hearn på laget? Han er -7 etter 11 hull i dag!!

Patriarken

over 14 år siden

Patriarken

Dette blir bare sykere og sykere. Lawinth beholder fjerdeplassen og Midters faller fremdeles som et 100 tonns lodd etter førsterunden. Jeg takker Briny for noen poeng i hvertfall......

Etter runde 3:

1 Yips Duffers 122
T2 clan art 120
T2 wahwahs gruesome foursome 120
4 Lawinth 114
T5 barcentrale 108
T5 topcrop 108
T5 AirHolsen 108
T5 Team Beartown 108
T5 FOREPlay 108
10 Adam's winners 106
11 Tromsø Golfers 104
12 Stians Trunkslammers 100
13 OleM 98
T14 Hemmis Team 96
T14 vist 96
T16 team donk 94
T16 stigkir 94
18 Sams Smiling Mooses 92
T19 St. Ables 90
T19 hackz 90
T21 Kevins flopparooneys 88
T21 Steinbånn 88
23 Golfpunk 86
24 VR45 84
25 CMoose 82
T26 droppen golf club 78
T26 Patriarkens Utvalgte 78
28 Juniors disipler 74
29 Tottenham Hotspur GC 72
30 Midters 70
31 Puttarna 68
32 Diablos 66
33 Team Goofy 24
34 Stonheads Best Men 8
35 PegTee Inglorious Bastards 4
36 Gullgutta 0

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Du glemte å nevne at jeg klatrer sakte men sikkert oppover,og nå foran sisterunden har jeg gjort noen rokkeringer(som jeg burde gjort i går men glemte det),slik at jeg har 4 spillere som allle kan vinne denne turneringa:) Tipper jeg er topp 5 etter kveldens runde....og at jeg passerer Lawinth.

Happy hunting

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Det er betryggende at jeg etter suksessen i Masters er tilbake i midtsjiktet (13-20. plass) der jeg hører hjemme. At Lawinth har suksess straks det kom penger i spill er trolig grunnet i gener fra hans bestefar fra Sunnmøre.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Mine aner er nok fra det flate land sydover, men selvsagt også fra det kalde nord. Sundmøre, nei der må jeg nok skuffe deg.
Om jeg skulle vinne stort så blir det ikke mye staffasje på meg, men forhåpentlig en herlig runde golf med flere av dere på Tyrifjorden.

Og skulle jeg ende lenger ned på resultatlista skulle det vært jævlig hyggelig og blitt med på gjestespill, om flere hadde tatt utfordringen...

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

Banen må da være satt opp rimelig mye vanskeligere i dag!
-4 som beste score så langt, men det er jo klart at de beste blir ferdig sist, men de trenger jo ikke være best til slutt, de beste altså.

vist

over 14 år siden

vist

Endelig en god runde, hadde omtrent like mange poeng i sisterunde(med bonuser), som de tre andre rundene tilsammen.
Og som en ekstra bonus er jeg oppe på andreplass på resultatlista.

Kevin

over 14 år siden

Kevin

Ikke like bra scores denne uka,men grattis til clan art som vant ganske klart. Vist imponerte og tok en pallplass,avanserer på totallista. Skuffende av Hemmis Team som har gjort det så bra sålangt. Lawinth holdt unna for mitt klatrende lag,jeg klarte ikke topp5 som jeg forventet men kom meg langt opp.

1. clan art - 197
2. wahwahs gruesome foursome - 188
3. vist - 181
4. Yips Duffers - 174
5. topcrop - 173
6. Lawinth - 169
7. Kevins flopparooneys - 165
8. barcentrale - 165
9. AirHolsen - 161
10.St Ables - 159
11.Team Beartown - 153
12.Stians Trunkslammers - 148
12.FOREplay - 148
14.Tromsø Golfers - 147
14.Sams Smiling Mooses - 147
14.hackz - 147
17.Adam`s winners - 143
18.droppen golf club - 142
19.Steinbånn - 141
20.stigkir - 140
20.OleM - 140
22.Hemmis Team - 139
23.CMoose - 136
24.Golfpunk - 129
25.VR45 - 128
26.Patriarkens utvalgte - 124
27.team donk - 120
28.Tottenham Hotspur GC - 118
29.Juniors disipler - 117
30.Puttarna - 116
31.Midters - 104
32.Diablos - 94
33.Team Goofy - 44
34.Stoneheads Best Men - 8
35.PegTee Inglorious Bastards - 4
36.Gullgutta - 0
37.ScanDiggers - 0

Kevin

over 14 år siden

Kevin

ble en liten feil på barcentrale`s score,skal være 164

Hemmi

over 14 år siden

Hemmi

Kevin, jeg tror alle kommer til å få en dårlig runde i ny og ne :-), selv om det ikke er planlagt. Må også huske på at vi bare kan bruke spillere 10 ganger iløpet av året, og det er dumt "å bruke opp" de såkalte toppene allerede nå. Det er godt å kunne bruke de utover på sommeren og høsten også.
Jeg lover å komme sterkere tilbake, og det kan skje allerede til helga.
Hvem vet.......

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Jeg puster lettet ut nå som jeg er tilbake i den gemene hop. Så lenge barcentrale er i teten er jeg fornøyd.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Hvis dere som holder på med dette Fantasy-greiene har en tendens til å føle at dere nesten alltid satser på feil hest, så vil jeg IKKE anbefale daytrading på børsen :-)

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Derfor driver jeg heller ikke daytrading....

vist

over 14 år siden

vist

Jeg bruker de spillerene som er tillgjenelige og som jeg tror har mulighet til å gi meg poeng, hvis man "sparer" spillere til høsten, så kan det jo hende de er blitt skadet da, og så kan man ikke bruke de da heller.

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

GB
Du må ha misforstått fulstendig, det finnes ikke hester i oppsettet hvor du velger spillere. Derimot er det nok noen som til tider har noe urent trav og derav ender med såkalt MC.
Veldig surt når 7 av 8 har MC, men jævlig moro for de som har like syk humor som meg :-!

Lawinth

over 14 år siden

Lawinth

GB
Det slo meg nå at du egentlig er ganske misunnelig på oss som er såvidt barnslige at vi kan leke og spille med fantasien vår som vi gjør.
Og tar ikke jeg mye feil følger du med på mer eller mindre alle golfsendinger og resultater under veis, og burde derfor senke deg ned på vårt nivå og joine oss, ikke le av oss. :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her