Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Årets første runde - 2 over par :)

FriDropp

over 14 år siden

FriDropp

Utrolig deilig å starte golfsesongen på en veldig bra bjaavann, datoen tatt i betrakting. Fornøyd med å starte med 2 over par. Nå gikk riktignok ikke hull 2 like bra der ble det en trippel.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Hmmm. Så du hadde en fin dag på en bane som var relativt god. Det skjønte jeg. Resten er litt mer uklart... Spilte du en 74-runde med trippel på hull 2?

FriDropp

over 14 år siden

FriDropp

Jeg startet sesongen med en dobbel, altså 2 over par. Etterpå ble trippel og enkel. Så fortsatte det med en god miks av gode og mindre gode slag, men humøret kunne ingen ta fra meg. Vi ga oss etter 12 så jeg tror jeg var under 74 :D. Nå er det fotball og masters på programmet.
Det sportslige høydepunktet var nok 8 metersputten for par som datt i.

Gunnar Bull

over 14 år siden

Gunnar Bull

Aha. Takk for oppklaringen :-)

Lykke til med Start og Phil.

abc

over 14 år siden

abc

Da slo jeg deg i min sesongåpning. Boggie på hull 1 med unødvendig 3 putt, og banen var utmerket (forøvrig i Thailand). Resten av runden var ikke så mye å prate om...

Håper du plukket dagens dobbel der Gunnar Bull.

Smilende Sam

over 14 år siden

Smilende Sam

Jeg får vel gratulere FriDropp med seieren i dag. Det kan bli mange gratulasjoner til andre lags supportere denne sesongen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her